کد خبر: ۸۶۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
تعداد بازدید: ۴۱۱
جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت دخانیات ایران با حضور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد برگزار گردید.

برگزاری جلسه بررسی عملکرد ۶ ماهه شرکت دخانیات ایرانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، در این جلسه، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران شرکت دخانیات گزارشی از برنامه و عملکرد تولید و فروش، تامین مواد اولیه، طرح های توسعه ای، بدهی های جاری، نسبت های مالی،دستاوردهای و چالش های پیش رو و صورت های سود و زیان شرکت ارائه نمودند.

دکتر مسرور نیز در سخنانی در این جلسه ضمن تاکید بر ضرورت تعیین تکلیف بدهی های گذشته شرکت دخانیات و توجه به تحلیل ریسک های اقتصادی در مدیریت مالی این شرکت گفت: همان طور که پیش تر نیز عنوان کردم انتشار اوراق صکوک و تبدیل دارایی های غیرمولد به مولد دو راهکاری است که برای تامین نقدینگی می تواند به شرکت دخانیات کمک کند.

وی افزود: انتظار دارم هیات مدیره دخانیات بحث ورود شرکت به بازار سرمایه را با جدیت دنبال کند ضمن اینکه ضروری است شرکت دخانیات با توجه به ظرفیت هایی که دارد یک برنامه صادراتی برای صادرات بخشی از تولیدات خود تهیه و ارائه نماید. البته تولید مشارکتی نیز کار با ارزشی است که امیدواریم در آینده توسعه یابد.

مسرور در پایان ضمن تشکر از تلاش های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت دخانیات ابراز امیدواری کرد تا عملکرد شرکت در شش ماه دوم سال جاری در تمام شاخص ها مطلوب تر از گذشته باشد.

گفتنی است در این جلسه، معاون مالی و منابع انسانی و معاون برنامه ریزی، توسعه و نظارت بر شرکت های صندوق به همراه مدیران این معاونت نیز حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: