کد خبر: ۸۶۶۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
تعداد بازدید: ۴۶۹
معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تولیدکنندگان صنایع دستی شهرستان های سلسله، دلفان، رومشکان و چگنی یک سال به صورت رایگان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر می‌شوند.

شاکرمی در لرستان خبر داد: حمایت بیمه ای از تولیدکنندگان صنایع دستی 4 شهر لرستانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، حاتم شاکرمی،معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز پنجشنبه در جلسه مشترک شورای گفت و گوی دولت ، بخش خصوصی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در اتاق بازرگانی خرم آباد با اعلام این خبر بیان کرد: محور این سفر شناسایی بخش های اقتصادی موجود در استان است و یکی از کارهایی که در یک سال آینده به تولید اشتغال و کاهش بیکاری کمک کرد بهره برداری واحدهای تولیدی توسط این وزارتخانه است .
وی گفت: در بازدید های انجام شده به ویژه در شهرستان نورآباد، مشخص شد این واحدها پیشرفت خوبی داشتند.
شاکرمی با تاکید بر تامین منابع این واحدها برای بهره برداری هر چه زودتر این طرح ها ادامه داد: از واحدهایی که آماده اجرا هستند، مطالعات انجام شده و زمین تملک شده ، چهار مورد در هفته های آینده عملیاتی می شوند.
وی به استفاده بهینه از تسهیلات با استفاده از منابع اشتغال پایدار روستایی در استان تاکید کرد و گفت: در این زمینه در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۱۰۰ میلیارد تومان بیشتر از حد معمول برای استان در نظر گرفته شد.
معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به واحدهای تعطیل شده استان اشاره و عنوان کرد: باعث تعجب است که در سال جهش تولید در چهار شهرستان لرستان بیش از ۵۰ واحد در تملک بانک ها رفته و سرمایه های ملی در حال مستهلک شدن هستند.
وی اظهار کرد: در شهرستان نورآباد از مجموع ۳۵ واحد تولیدی ۱۶ واحد در تملک بانک ها است.
شاکرمی بر لزوم توسعه مشاغل روستایی در استان تاکید کرد و گفت: برای هر شهرستان لرستان باید متناسب با شرایط تولید یک محصول برند در نظر گرفته شود.
شاکرمی گفت: در شهرستان چگنی در یک شهرک دامداری ۳۵ واحد به دلیل نداشتن سرمایه در گردش غیر فعال است در حالی که این شهرستان می تواند قطب دامداری، سنگ و گردشگری باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: