کد خبر: ۸۶۶۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
تعداد بازدید: ۴۱۱
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: فاز اول پروژه دامداری 6 هزار رأسی نورآباد تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون روابط کار در خرم آباد خبر داد: بهره برداری از فاز اول پروژه دامداری 6 هزار رأسی نورآباد تا دو ماه آیندهبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، حاتم شاکرمی  در بازدید از پروژه دامداری 6 هزار  رأسی نورآباد، اظهار کرد: این پروژه چندین سال در دست پیگیری بود اما خوشبختانه طی سفری که وزیر  تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشتند شستا به طور جدی وارد عمل شد.
وی افزود: این پروژه وارد فاز عملیاتی شده و با قولی که از شستا برای تأمین منابع گرفتیم امیدواریم که این پروژه در دو ماه آینده شاهد بهره‌برداری از فاز اول آن باشیم.
شاکرمی ادامه داد: ماهانه گزارش عملکرد این پروژه برای آقای وزیر ارسال می شود و امیدواریم  فاز اول پروژه حداکثر تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

استفاده از ظرفیت های شهرستان برای توسعه

همچنین معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراسم بازدید از طرح احداث شهرک صنعتی شماره ۲ دلفان  گفت: تلاش می شود تا با به کارگیری  ظرفیت های لازم  متناسب با هر شهرستان و منطقه ، با کمک استاندار اقدامات لازم صورت گیرد تا در یک بازه زمانی نتیجه لازم کسب شود.
 حاتم شاکرمی  گفت: برای کمک به رفع مشکل واحدهای موجود، توسعه واحدها و  ایجاد صنایع متناسب با ظرفیت هر شهرستان اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
وی افزود: هدف اصلی کمک به تولید، ایجاد اشتغال در استان خصوصا کمک به شهرستان های محروم است تا از ظرفیت های همان شهرستان برای توسعه استفاده شود.
معاون روابط کار وزارت کار ادامه داد: بازدید هایی از امروز در شهرهای استان آغاز شده و در نهایت روز پنج شنبه جمع بندی نهایی صورت می گیرد که امیدواریم در راستای اشتغال ،  تولید و استفاده از ظرفیت ها اقدامات خوبی صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: