کد خبر: ۸۶۶۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
تعداد بازدید: ۴۰۹
عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: بورس بر اساس آنچه که معقول است رشد خواهد کرد و به نظر می‌رسد با یک تشکلی از خرده سهام‌داران در بورس قوت و پشتیبانی خوبی از آنها به عمل آید.

عضو هیئت رئیسه مجلس: بورس به‌ نقطه معقولی برمی گرددبه گزارش خبرداغ، عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: بورس بر اساس آنچه که معقول است رشد خواهد کرد و به نظر می‌رسد با یک تشکلی از خرده سهام‌داران در بورس قوت و پشتیبانی خوبی از آنها به عمل آید.

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با تسنیم با ابراز امیدواری برای بازگشت بورس به وضعیت مطلوب، اظهار داشت: برای مدتی بورس حبابی رشد پیدا کرده بود که دلیل آن به مدیریت مجموعه بورس و وزارت اقتصاد بر می‌گردد و سپس مقداری ریزش پیدا کرد که قطعا اینگونه نخواهد ماند.

وی معتقد است که بورس به جایگاه معقول خود برمی گردد و بر اساس آنچه که معقول است رشد می‌کند، از سویی دیگر به نظر می‌رسد با یک تشکلی از خرده سهام‌داران در بورس قوت و پشتیبانی خوبی از خرده سهامداران به عمل آید.

عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم یکی از اشکالات مدیریت بورس را فقدان جهت‌دهی منابع به سمت تولید عنوان کرد و افزود: این امر یکی از اشکالات مدیریت بوده و هست که تلاشی برای آن نشده و این مشکل ساختاری و اساسی باید توسط شورای عالی بورس مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: امروزه به دلیل وضعیت ارز و بالا بودن قیمت آن از یک طرف فشار به مردم آورده و از طرف دیگر باعث به صرفه بودن صادرات شده است، اما این در حالی است بیشترین سوددهی و منفعت در حوزه تولید است و هر چقدر سرمایه‌ها در تولید سرازیر شود، شرایط برای کشور بهتر می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: