کد خبر: ۸۶۶۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
تعداد بازدید: ۲۶۷
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه پس از افت ۲۹هزار و ۶۶۰واحدی (۱.۹درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۱هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۵ درصدی مواجه شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت ۲۹هزار و ۶۶۰واحدی (۱.۹ درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۳۱هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۵ درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۶۴نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۱۴نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نقشه بازار سهام 99.07.27

 

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به سه هزار و ۲۴۰میلیارد تومان رسید.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۵۴۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «خودرو»، «وبملت»، «شپنا»، «فولاد»، «وتجارت»، «فملی» و«خساپا» در گروه پربیننده‌ترین‌های بورس و نمادهای «ذوب»، «شگویا»، «صبا»، «آریا»، «سمگا» و «ودی» در گروه پربازدید‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: