کد خبر: ۸۶۶۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸
تعداد بازدید: ۳۴۶
مشعل کارخانه گندله سازی ۵ میلیون تنی سه چاهون به عنوان بزرگ ترین پروژه شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با حضور مسئولان استانی و محلی روشن شد.

مشعل کارخانه گندله سازی سه چاهون روشن شدبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد، مدیرعامل شرکت سنگ آهن در این مراسم با بیان اینکه امروز در تاریخ بافق نتیجه تلاش چند ساله صنعتگران شهرستان و میهن عزیزمان با روشن کردن مشغل گندله سه چاهون به ثمر خواهد نشست،افزود: با وعده مجری پروژه طی ۲۱ روز آینده به تولید گندله خواهیم رسید و با درایت و تصمیمات به موقع این کارخانه به هدف خود می رسد.
وی با اشاره کناره گیری کارشناسان آلمانی بیان کرد: با وجود این اتفاق اما دست از تلاش برنداشتیم و این کارخانه به دست کارشناسان متخصص داخلی راه اندازی شد و جا دارد از همه آنان سپاس گذاری کنم.
فلاح مبارکه خاطرنشان کرد: مراسم اصلی افتتاحیه از سوی رئیس جمهور اعلام خواهد شد و امروز برای تقدیر و تشکر از مسئولان شهر،صنعتگران،تیم گندله سازی و پیمانکاران این برنامه انجام گرفت.
شفیع مدیر طرح گندله سه چاهون نیز پس از روشن شدن مشعل کارخانه با بیان اینکه هر سه یا چهار روز یکبار این شیب حرارتی افزایش خواهد یافت،گفت: فاصله زمانی سه روزه ای داریم که دمای ۵۵۰ تا ۹۰۰ درجه را خواهیم داشتیم و در این برهه زمانی حساس باید مراقب بود که برق یا گاز قطع نشود و پیش بینی های لازم را داشته باشیم.
گفتنی است، پروژه گندله سازی سه چاهون ظرفیت تولید ۵ میلیون تن گندله را دارد که با بهره برداری از این پروژه عظیم علاوه بر تنوع بخشیدن به محصولات و ایجاد ارزش افزوده به محصولات معدنی در داخل استان و جلوگیری از خام فروشی، به صورت مستقیم برای بیش از ۴۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: