کد خبر: ۸۷۵۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۱۸
رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی به همراه مدیران و معاونان خود با حضور در دفتر امام جمعه با حجت الاسلام سعادت فر دیدار و گفتگو کرد.

تاکید امام جمعه بافق بر اهمیت جهش تولید و صادراتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی، در ابتدای این دیدار فلاح مبارکه پیرامون تاریخچه معدن چغارت و بهره برداری از آن،احداث کارخانه فرآوری و ساخت کارخانه گندله سازی به منظور تولید گندله و ایجاد ارزش افزوده به محصول و اشتغال زایی در شهرستان مطالبی را بیان کرد و گفت: این کارخانه ظرفیت ۵ میلیون تن تولید در سال را دارد که در آستانه بهره برداری و در دستور کار هیئت دولت برای آغاز کار به شکل رسمی می باشد.
سپس امام جمعه بافق ضمن خوش آمدگویی به مسئولان حاضر با بیان اینکه مجموعه شهر به شرکت سنگ آهن وابسته است، گفت: این می طلبد تا با برنامه ریزی جدی تر و بهتر و پرورش نیروهای جوان و مجاهدت، کار را برای رسیدن به اهداف پیش برد.
وی یکی از اهداف مورد تاکید مقام معظم رهبری را عدم وابستگی به نفت و رونق اقتصاد کشور از طریق حوزه های دیگر اعم از کشاورزی و توسعه آن عنوان کرد و افزود: باید توصیه های رهبری را در سال جهش تولید رصد کرد. پایه اقتصاد ما یکی از الزاماتش این باشد که باید یک جهش در تولید انجام شود. در این شرایط با بهره گیری از امکانات موجود باید بتوانیم چرخه تولید را در مسیری قراردهیم تا ضمن دست یافتن به تولید انبوه و رفع نیارهای داخلی‏، زمینه ای برای صادرات نیز فراهم کنیم؛ به طوری که جایگاه واقعی اقتصاد کشور در منطقه و جهان تثبیت شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: