کد خبر: ۸۶۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۵
تعداد بازدید: ۵۲۹
سرپرست پرسپولیس می‌گوید علیپور چند سال برای این باشگاه زحمت کشید.

افشین پیروانی: نمی‌شد علیپور را زوری نگه داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین: افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس در تازه ترین گفت و گوی به نکات مهمی اشاره کرده است. او دست به افشاگری درباره رقم بعضی از بازیکنان زد. بخشی از صحبت‌های پیروانی با آخرین خبر را می‌خوانید؛

بعد می گویند چرا قیمت بازیکن زیاد شده!

یکی از ایرادهایی که ما گرفتیم این بود که بازیکن زیر 23 که خوب بازی کرده را جزو سهمیه بزرگسالان و لیگ برتر حساب می‌کنند. خب این خوب نیست. خیلی ها هم حرف من را قبول کردند. بعضی ها فکر کردند ما به خاطر منافع خودمان این حرف را می‌زنیم ولی دیدند که در این مورد اصلا یارگیری نکردیم. پیشنهاد من این بود هر باشگاه 8 بازیکن جذب کند که در نهایت شد 7 تا. از آنطرف گفتند بازیکن خارجی جذب نکنید. همین باعث شد تا قیمت بازیکنان بالا برود. از طرف دیگر هم می گویند چرا قیمت بازیکن زیاد شد؟ چرا بازیکن گران شده؟!

هیات رئیسه فدراسیون وقت بگذارد

مدیرعاملی که مصاحبه می‌کند، خب نامه بزند و همه در کنار هم فشار بیاوریم تا حرفمان به کرسی بنشیند. شما 4 بازیکن خارجی کم کردید. الان بازیکن می‌آید طاقچه بالا می‌گذارد. کمبود بازیکن وجود دارد. به نظرم هیات رئیسه فدراسیون باید بیشتر وقت بگذارد. فدراسیون درگیر بلبشوی ویلموتس است ولی نباید باشگاهها را فراموش کند.

باشگاه متمول پیشنهاد 8 و 10 میلیارد داده بود

خدا را شکر پرسپولیس بازیکن 10 میلیارد و 8 میلیاردی نگرفته. ما قراردادی بستیم که در طول فصل بتوانیم پرداخت کنیم. سعی کردیم هرکسی به نسبت ارزشی که دارد، رقمش تعیین شود. اسم نمی‌آورم. بازیکنی ویس مسئول یک باشگاه را برای من پخش کرد. اس ام اس ها را نشان دادم. ارقام همین 8 و 10 میلیارد بود. یک باشگاه متمول این پیشنهاد مالی را به او برای دو سال داده بود. ولی خدا شاهد است با یک سوم این رقم ها با او همان قرارداد را بستیم.

نمی شد علیپور را به زور نگه داشت

علیپور قراردادش با تمام شد و چند سال زحمت کشید. آقای گل شد. این اواخر برای تمدید قراردادش دو سه بار با او حرف زدم که گفت اجازه دهید فصل تمام شود. بعد هم پیشنهاد رسید. نمی‌توانستیم به زور علیپور را نگه داریم. کسانی که بند قرارداد دارند، همه جای دنیا می‌توانند جدا شوند. شما ببینید مسی با آن عظمتش به خاطر بند قراردادش نتوانست از بارسا برود. اگر همان بند نبود رفته بود. علیپور تصمیم گیری با خودش بود و به هر حال رفت. هجمه ای هم به او وارد شد. هواداران البته اکثرا احترام می گذارند ولی ما نمی شد بازیکنی را به زور نگه داریم.

چند بار تماس گرفتم...

من نمی‌دانم علیپور الان کجاست. تلفنی با او صحبتی نداشتم. چند بار تماس گرفتم و پیداش نکردم. خودش و مدیر برنامه اش هم یک بار به باشگاه رفتند و صحبت کردند. ظاهرا توافقی صورت نگرفت.نمی خواهم زیاد به این مسئله ورود کنم. علیپور هم خیلی زحمت کشید. امیدوارم هر جا هست موفق باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: