کد خبر: ۸۶۳۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
تعداد بازدید: ۴۰۷
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس با تلاش کادرفنی این تیم برای ارتقای روحیه بازیکنان ادامه دارد.

تمرینات روحی پرسپولیس در قطر برای افزایش قدرت در آسیابه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را برای ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر ادامه می دهد تا سرخپوشان شانس خود را برای صعود از مرحله گروهی بیازمایند.

پرسپولیس که در دو بازی ابتدایی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا قبل از شیوع بیماری کرونا تنها یک امتیاز گرفت تا کار سختی در ادامه مسیر برای صعود داشته باشد.

از این رو کادرفنی سرخپوشان پایتخت که قبل از اعزام کاروان این تیم به دوحه قطر، حاشیه های فراوانی بابت ادامه همکاری با این مجموعه پیدا کرده بودند در حال بازگرداندن روحیه بازیکنان خود در تمرینات هستند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در طول تمرینات چند روز گذشته این تیم سعی بر ارتقای روحیه بازیکنان این تیم داشته است تا قهرمان نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با توجه به تغییرات به وجود آمده در لیست بازیکنان خود با قدرت بیشتری در ادامه بازی ها به میدان برود.

تیم فوتبال پرسپولیس در گروه C رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با الدحیل قطر، التعاون عربستان و الشاجره امارات رقابت می کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: