کد خبر: ۸۶۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
تعداد بازدید: ۳۶۰
عضو هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: استراماچونی باید قرارداد جدید ببندد که مشمول قانون منع جذب مربی خارجی می‌شود، قانون می‌گوید او نمی‌تواند برگردد.

قنبرزاده: استراماچونی قرارداد ببندد مشمول قانون منع جذب مربی خارجی می‌شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  خبرگزاری دانشجو، منصور قنبرزاده عضو هیئت رییسه سازمان لیگ در گفتگو با برنامه تلویزیونی در شبکه دو سیما در مورد اینکه آیا می‌توان برای بازگشت استراماچونی قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی را دور زد، اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*قانون می‌گوید استراماچونی نمی‌تواند برگردد.

*وزارت ورزش خودش در این موضوع پیشقدم بوده و مالک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است به خود این وزارت برمی‌گردد، ولی هر سه معاون وزارت ورزش گفته‌اند که پایبند به این قانون هستند.

*متولیان اجرایی فدراسیون فوتبال یعنی جمشید نورشرق رییس کمیته وضعیت و فریبرز محمودزاده رییس کمیته نقل و انتقالات در مورد بازگشت استراماچونی توضیح دادند.

*استراماچونی فسخ قرارداد کرد و بعد از او فرهاد مجیدی به استقلال آمد.

*هر وقت قراردادی فسخ می‌شود آن مربی خارج شده و در واقع طبق مقرراتی که وجود دارد آخرین مربی فرهاد مجیدی بوده و عملا حتی اگر استقلال بخواهد استراماچونی را بیاورد باید قرارداد جدید با شرایط جدید ببندد که مشمول این قانون می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: