کد خبر: ۸۶۳۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴
تعداد بازدید: ۲۴۰
جلسه سرنوشت ساز برای تعیین اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت و تدوین برنامه‌های فصل آینده این باشگاه امروز برگزار می‌شود.

تکلیف باشگاه صنعت نفت امروز مشخص می‌شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، باشگاه صنعت نفت بعد از پایان لیگ نوزدهم وارد دوره ای از بلاتکلیفی مدیریتی شد که نتیجه آن جدایی چند بازیکن تاثیرگذار این تیم در نقل و انتقالات تابستانی و امضای قرارداد با سایر باشگاه ها بود.

اعضای هیات مدیره این باشگاه هم با اتمام مهلت همکاری با صنعت نفت، از این باشگاه کنار رفتند و این مسئله بر پیچیدگی ها و بی برنامگی های صنعت نفت اضافه کرد.

طبق هماهنگی های صورت گرفته، قرار است امروز جلسه ای سرنوشت ساز در ارتباط با بحث مدیریتی باشگاه صنعت نفت در تهران برگزار شود. محور این نشست تعیین اعضای هیات مدیره و تدوین استراتژی های فصل گذشته است.

باتوجه به قول وزارت نفت برای حمایت از تیم های زیر مجموعه خود، نفتی ها امیدوار هستند در پایان این جلسه خبرهای خوبی بشنوند و استارت کار خود را برای فصل آینده از پایان همین جلسه بزنند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: