کد خبر: ۸۵۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۸۵
سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه غیرعلنی با حضور وزرای اقتصادی دولت در روز سه‌شنبه ۱۳ خرداد خبر داد.

اولین جلسه غیرعلنی مجلس یازدهم با حضور وزرای اقتصادی دولت در روز سه‌شنبهبه گزارش خبرداغ، محمد حسین فرهنگی در گفت‌وگو با ایلنا درباره جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی در روز سه‌شنبه، گفت: ساعتی از جلسه فردای مجلس شورای اسلامی به صورت غیرعلنی و با دستور کار بررسی مشکلات معیشتی و اقتصادی و بررسی راهکارهای افزایش جهش تولید که شعار سال است، برگزار خواهد شد.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در جلسه غیرعلنی فردا موضوعات کلان اقتصادی و معیشتی در کشور با حضور مسئولان دولتی و مربوطه مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

وی درباره افراد دعوت شده از دولت گفت:  وزرای اقتصادی دولت در این جلسه حضور خواهند داشت و  برخی از نمایندگان مردم هم دیدگاه‌های خود را درباره مشکلات معیشتی و اقتصادی مطرح خواهند کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: