کد خبر: ۸۴۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
تعداد بازدید: ۳۲۸
فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به آغاز رزمایش مومنانه در استان، از توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی بین اقشار نیازمند خبر داد.

آغاز رزمایش کمک مومنانه در فارس/ توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید هاشم غیاثی در آئین آغاز رزمایش مواسات و همدلی و کمک مومنانه، که با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: این ماه مبارک بهترین فرصت برای خودسازی معنوی و یاری رساندن به اقشار نیازمند و محروم جامعه محسوب می‌شود و برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیز در همین راستا برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه بسیجیان و گروه های جهادی فارس در جمع آوری و توزیع هدفمند کمک های مردمی فعالانه نقش آفرینی می کنند، خاطرنشان کرد: ۱۵۰۰ سری جهیزیه با مشارکت سپاه فجر، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس به زوج های جوان اهدا خواهد شد.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیجیان از ابتدای شیوع بیماری کرونا در عرصه خدمت رسانی به مردم فعالانه حضور داشته اند، گفت: ۲۳۰۰ نفر از بسیجیان نیز طی بیست روز گذشته در فرآیند اهدای خون به بیماران نیازمند حضور داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: در قالب برگزاری رزمایش کمک مومنانه ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین اقشار نیازمند استان فارس توزیع خواهد شد.

سردار غیاثی با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا در کشور برای برخی اقشار آثار ناخوشایند اقتصادی و اجتماعی در بر داشته است، گفت: هم افزایی هدفمند ظرفیت های مردمی و سازمان ها در راستای جمع آوری حداکثری کمک ها و توزیع عادلانه بین اقشار آسیب پذیر یک مسئله بسیار با اهمیت است که با برگزاری هماهنگ رزمایش کمک مومنانه در سراسر استان فارس به این مهم دست خواهیم یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: