کد خبر: ۸۵۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸
تعداد بازدید: ۴۵۵
کمیته انضباطی فیفا حکم پرونده شکایت گابریل کالدرون از باشگاه پرسپولیس را صادر کرده است.

پرسپولیس منتظر محکومیت ۹ میلیاردی جدید!به گزارش خبرداغ، گابریل کالدرون بابت عدم دریافت مطالبات خود بابت حضور نیم فصل در پرسپولیس اقدام به فسخ قرارداد کرد تا بتواند پس از شکایت به فیفا مبلغ ۵۳۰ هزار دلار جریمه دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس نیز حدود دو ماه پیش دفاعیه خود را در قبال ادعای سرمربی آرژانتینی نیم فصل اول این تیم ارائه کرد تا بتواند از میزان محکومیت خود بکاهد.

پیگیری سرخ‌ها از فیفا بابت رسیدگی به پرونده شاکیان خود سبب شد تا آنها در جریان صدور حکم کالدرون قرار گرفته اما هنوز رای اولیه را دریافت نکرده‌اند.

ابلاغ حکم فیفا به طرفین دعوی، ظرف چند روز آینده صورت می‌گیرد تا میزان بدهی پرسپولیس به کالدرون به طور دقیق مشخص شود.

در صورتی که فیفا تمام شروط سرمربی آرژانتین سابق سرخ‌ها را بپذیرد باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت ۵۳۰ هزار دلار می‌شود که به میزان بدهی فعلی ۷۰ میلیارد تومانی پرسپولیس، نزدیک به ۹ میلیارد تومان دیگر می‌افزاید!

 

منبع خبر : خبرگزاری مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: