کد خبر: ۸۶۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۱
تعداد بازدید: ۲۵۷
در چند سال گذشته بار‌ها شاهد بودیم که طلبکاران باشگاه پرسپولیس که به دنبال طلب خود از این باشگاه بودند، دست به توقیف اموال باشگاه پرسپولیس زدند

پرسپولیس بازهم تهدید به توقیف اموال شد!به گزارش خبرداغ ، در چند سال گذشته بار‌ها شاهد بودیم که طلبکاران باشگاه پرسپولیس که به دنبال طلب خود از این باشگاه بودند، دست به توقیف اموال باشگاه پرسپولیس زدند و حتی در برخی موارد موفق شدند برخی از اموال را به عنوان طلب خود از باشگاه پرسپولیس بگیرند. در همین راستا چند روز پیش یکی دیگر از طلبکاران بی ‌شمار باشگاه پرسپولیس که حکم توقیف اموال این باشگاه را داشته به محل باشگاه می ‌رود و تعدادی از اموال باشگاه را لیست می ‌کند تا در صورت عدم‌ پرداخت طلبش این اموال را توقیف کند.

 

این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس در حال حاضر بدهی‌ های سنگین داخلی و خارجی دارد که باید آنها را پرداخت کند و در این شرایط می ‌بینیم که برخی از طلبکاران داخلی قانوناً برای گرفتن طلب خود دست به توقیف اموال می ‌زنند به صورت قانونی به باشگاه پرسپولیس می ‌روند تا اموال را لیست کنند. باید دید که واکنش باشگاه پرسپولیس و مدیران این باشگاه به این مسائل چیست و آیا طلب طلبکاران پرداخت می‌ شود یا این که در آینده هم شاهد توقیف دوباره اموال باشگاه پرسپولیس خواهیم بود.

جام نیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: