کد خبر: ۸۴۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
تعداد بازدید: ۲۹۶
باشگاه پرسپولیس توضیحاتی در خصوص پرونده‌های انضباطی در جریان علیه این باشگاه را اعلام کرد.

آخرین وضعیت شکایت کالدرون و بودیمیر از پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش ۳ : باشگاه پرسپولیس این روزها با توجه به تعطیلی لیگ در پی تامین منابع لازم برای مشکلات مالی خود و همچنین رسیدگی به پرونده‌های در جریان علیه این باشگاه است. بر این اساس معاون حقوقی این باشگاه در خصوص موضوعات مختلف در این باره به توضیح پرداخته است.
پرسپولیس و استیناف درباره ماریو بودیمیر
مهاجم کروات پرسپولیس در نیم فصل فصل گذشته به این باشگاه آمد و ماحصل حضور وی یک گل در بازی پایانی لیگ برابر پارس جنوبی که منتهی به قهرمانی این تیم شد، بود. او که با قراردادی یک سال و نیمه به این تیم پیوسته بود در ادامه با توجه به عدم پرداخت مطالباتش قراردادش را یکطرفه فسخ و نسبت به باقیمانده آن و همچنین فصل آینده شکایت کرد.
اکنون باشگاه پرسپولیس به دنبال این است تا خصوصا درباره مبلغ قرارداد فصل بعدی او با توجه به قراردادش در باشگاهی در لیگ کرواسی به کمیته استیناف رجوع کند. خواجه‌وند در اینباره اینطور توضیح می‌دهد: با توجه به این که مشروح رای را چندی پیش دریافت کردیم، لایحه برای استیناف‌خواهی در مهلت قانونی تنظیم شد. این لایحه دوشنبه با توجه به این‌که اقدامات اداری مربوط به آن نیز از سوی باشگاه انجام شده است، برای فیفا ارسال می‌شود.
کالدرون و تیم فنی در کمیته داوری!
مدیر امور حقوقی پرسپولیس درباره وضعیت پرونده گابریل کالدرون و دستیاران این مربی آرژانتینی که در فصل گذشته جانشین برانکو شد و بعد از قهرمانی در نیم فصل با توجه به مشکلاتی که با مدیریت وقت داشت جدا شد نیز اینطور توضیح داده: در این موضوع، ما دعوای متقابلی را نسبت به آن‌ها ارایه کردیم. فیفا در روزهای گذشته طی نامه‌ای اعلام کرد؛ طرف مقابل، پاسخ‌های خود را در قالب لایحه ارایه کرده و پرونده جهت صدور حکم به هیات داوری ارجاع داده شده است.
نیلسون رای گرفت، پرسپولیس تجدیدنظرخواهی کرد
فیفا رای صادره در پرونده نیلسون کوره‌آ را صادر و به باشگاه ابلاغ کرده است. باشگاه پرسپولیس پیش از این و در گذشته در دو مقطع متعهد شده بود که نسبت به اجرای توافق و تسویه مطالبات این بازیکن اقدام کند که این امر محقق نشد و در نهایت فیفا رای خود مبنی بر پرداخت ۸۳ هزار دلار به این بازیکن را اعلام کرد. این رای مانند دیگر احکام قابل تجدید نظرخواهی است که بر این اساس، در مهلت قانونی نسبت به درخواست مشروح رای اقدام خواهد شد که پس از دریافت آن ۲۱ روز فرصت برای ارسال لایحه وجود خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: