کد خبر: ۸۴۹۸۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
تعداد بازدید: ۳۷۳
سردارکارگر:
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تاکید بر این که ارتش در زمان‌های بحرانی همواره در کنار مردم بوده است، گفت: اقدامات ارتش در مقابله با ویروس کرونا نشأت گرفته از روحیه دفاع مقدس است.

اقدامات ارتش در مقابله با کرونا نشأت گرفته از روحیه دفاع مقدس استبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سردار سرتیپ بهمن کارگر صبح امروز (یکشنبه) در نخستین نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس که در ستاد ارتش برگزار شد، با اشاره به اهمیت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در خطوط مقدم مبارزه قرار داشته است و این تنها مختص به دوران دفاع مقدس نیست.

وی افزود: همان‌طور که امروز نیز شاهد هستیم، ارتش در هر زمان و مکانی که کشور با بحران روبه‌رو بوده است، خالصانه به میدان آمده و در خدمت‌رسانی به مردم در کنار سایر نیروهای مسلح خوش درخشیده است.

سردار کارگر در ادامه به خدمات‌رسانی نیروهای چهارگانه ارتش در حادثه سیل سال گذشته در برخی استان‌ها اشاره و عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی در سال جاری نیز در مقابله با شیوع ویروس کرونا خوش درخشید و تلاش‌های ارزنده‌ای را به ثمر رساند.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ساخت نقاهتگاه دوهزار تختخوابی را در ظرف ۴۸ ساعت یکی از مؤثرترین اقدامات سریع و به‌هنگام ارتش در جهت امنیت روانی جامعه توصیف کرد و افزود: این‌گونه اقدامات جهادی و ارزشمند نشأت گرفته از فرهنگ و روحیه دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که ارتش جمهوری اسلامی اقدامات ارزنده خود را به نحو احسن اطلاع‌رسانی کند و مردم را در جریان فعالیت‌های خالصانه و کارهای ارزشمند خدماتی و مردم‌یاری قرار دهد که این هم مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

سردار کارگر گفت: کاری که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در کنار سایر دستگاه‌های حکومتی در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام دادند، سبب شد تا شاهد روند کاهشی و کنترل شیوع ویروس در سراسر کشور باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: