کد خبر: ۸۵۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۲
تعداد بازدید: ۲۴۵
سامانه تکن بومی فانوس با حضور امیرسرتیپ نصیرزاده در پایگاه هوایی مشهد مورد بهره برداری قرار گرفت.

بهره‌برداری از سامانه تکن بومی فانوسِ ارتشبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر ،   امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و هیئت همراه ضمن بازدید و ارزیابی پایگاه هوایی شهید حبیبی زهام مشهد در ضیافت افطاری که با حضور سربازان وظیفه شرکت داشتند حضور یافت.

امیر سرتیپ نصیرزاده در جمع کارکنان وظیفه اظهار کرد: خدمت در پایگاه شهید حبیبی مشهد و در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) لیاقت و شایستگی می‌خواهد که نصیب هرکس نمی‌شود و شما از لطفی که شامل حال شما شده قدر دان باشید و دراین ماه مبارک رمضان بیشتر با قرآن و معنویت انس بگیرید.

در ادامه این مراسم فرمانده نیروی هوایی ارتش از عملیات بازسازی و به‌سازی اماکن پایگاه هوایی بازدید و تعدادی از مراکز خدماتی، رفاهی و بویژه مرکز تلفن و سامانه تکن بومی فانوس دراین یگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار کرفت.

گفتنی است، سامانه تکن بومی فانوس یک سامانه کمک ناوبری درمواقع اضطرار و نامساعد بودن شرایط جوی است که امکان تشخیص باند برای خلبان را فراهم می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: