کد خبر: ۸۵۱۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
تعداد بازدید: ۱۹۴
سرتیپ خاموشی:
فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: مسیر شهدا در دفاع از عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با تمام قدرت ادامه خواهد یافت.

مسیر شهدا در دفاع از عزت کشور ادامه خواهد یافتبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، سرتیپ خلبان سید قاسم خاموشی در مراسمی معنوی که همزمان با لیالی قدر در پایگاه هوانیروز اصفهان برگزارشد، با گرامیداشت شهدای نیروی دریایی ارتش در حادثه ناوچه کنارک گفت: ایران اسلامی به داشتن چنین فرزندان عزتمند و عزت سازی به خود می بالد.

وی افزود: امروز حضرت علی (ع) اسوه و مقتدای شهدا و رزمندگان نیروهای مسلح است و سربازی در دفاع از کیان اسلامی را در سایه منویات ولی فقیه تا رساندن پرچم اسلام به دست صاحب اصلی آن، امام زمان (عج) ادامه خواهیم داد.

وی با بیان جنبه های مختلف شخصیتی امام علی (ع) ادامه داد: امام علی (ع) نگهبان دین خدا بود و با شمشیر، شجاعت و تدبیرش در دفاع از رسول اکرم (ص) ایستاد و در راه حراست از آرمان های دین اسلام، تاریخ ساز بود.

خاموشی خطاب به کارکنان وظیفه این پایگاه هوانیروز گفت: امروز سربازی شما، نگهبانی شما و تلاش های ایثارگرانه شما در دفاع از حکومت اسلامی و امت اسلامی در حقیقت سربازی برای دفاع از مولا علی (ع) است.

فرمانده پایگاه چهارم هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به جایگاه سربازی و نگهبانی برای حفظ دین و وطن در آیات و روایات اسلامی، اضافه کرد: اجر و مزد این ایثار و رشادت نزد خداوند محفوظ است.

سفره افطار فرماندهان، خلبانان و کارکنان رسمی و وظیفه هوانیروز ارتش در پایگاه چهارم هوانیروز ارتش اصفهان با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی برگزار شد.

همچنین در این مراسم سالگرد شهادت حضرت امیر المومنین امام علی (ع) و ایثارگری شهدای حادثه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گرامی داشته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: