کد خبر: ۸۵۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
تعداد بازدید: ۲۸۴
گزارشگر دیدار سپاهان و پارس جنوبی در نیمه دوم این بازی به انتقاد از تصمیمات محمدرضااکبریان پرداخت.

انتقادهای عجیب گزارشگر از داور سپاهان-پارس‌به گزارش خبرداغ به نقل از  فارس: نیمه دوم دیدار سپاهان و پارس جنوبی با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان میزبان در جریان است.

*دردقیقه48 مسابقه توپ پس از برخورد به بازیکن پارس جنوبی از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت. گزارشگر مسابقه که در این صحنه اعتقاد به پنالتی داشت در انتقاد از تصمیم داور عنوان کرد؛ هرکجای دیگر بود این صحنه پنالتی گرفته می‌شد. او سپس با اشاره به بازی ایران مقابل ژاپن اضافه کرد که مشابه همین صحنه، برخورد توپ به دست مرتضی پورعلی‌گنجی و اعلام پنالتی برای ژاپن بود.

*گزارشگر این مسابقه در ادامه انتقاد از عملکرد داور، پس از برخورد محبی و باقری در درقیقه59 گفت؛ باقری تاکنون از دریافت کارت زرد مصون مانده است.

*منوچهر نیکفر سرپرست و رئیس هیات مدیره باشگاه سپاهان روی سکوهای نقش جهان حضور دارد و در لحظاتی این بازی را با نگرانی خاصی دنبال می‌کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: