کد خبر: ۸۵۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۱
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: در چهار نفر از اعضای تیم فاکتور‌های اولیه نشان داد آنها به ویروس کرونا مبتلا هستند.

افاضلی: لیگ باید لغو شودبه گزارش خبرداغ به نقل از  میزان ، هومن افاضلی در خصوص اینکه گفته شده تست ۴ نفر از اعضای تیم فوتبال پارس جنوبی مثبت اعلام شده، اظهار داشت: آزمایش داده‌ایم و طبق روال معمولا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت طول می‌کشد تا جواب این آزمایش بیاید. با این حال، در چهار نفر از اعضای تیم که سه نفر از آنها بازیکن و یک نفر هم عضو کادرفنی بود فاکتور‌های اولیه نشان داد آنها به ویروس کرونا مبتلا هستند، اما هنوز چیزی به صورت قطعی مشخص نیست.

وی افزود: البته ما برای احتیاط، این چهار نفر را از تیم جدا کردیم و حتی این احتمال وجود دارد که پس از آمدن جواب نهایی آزمایش، تست آنها منفی باشد. این آزمایش‌ها به گونه‌ای است که قرار شده اسامی کسانی که کرونا گرفته و خوب شده بودند را هم به ما اعلام کند.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم درباره آینده لیگ برتر فوتبال خاطرنشان کرد: من همچنان معتقدم که لیگ باید لغو شود. همه تیم‌ها مشکلات و بیمار دارند و حتی برخی از بازیکنان هم راضی نیستند با این شرایط در زمین بازی حاضر شوند. به نظرم با این وضعیت، نمی‌شود مسابقات را ادامه داد و باید یک فکر اساسی برای آن کرد. بدون شک سلامت مردم از همه چیز مهم‌تر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: