کد خبر: ۶۸۵۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
تعداد بازدید: ۶۱۲
گزارش‌ها حاکی از آن است که سه برند آئودی، بنز و بی‌ام‌و در اولویت خرید چینی‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، زمانی که چینی‌ها وارد بازار خودروی ایران شدند، این صنعت کشورشان تازه به راه افتاده بود، اما اولین هدفی که پیش از کیفی‌سازی دنبال می‌کردند، گسترش بازارهای صادراتی بود.

این در شرایطی است که خودروهایی که توسط خودروسازان چینی تولید می‌شود، تقریبا کپی ناقصی از طرح‌های خودروسازان دنیا است و به نوعی، بخش عمده‌ای از تولید خودروسازان چینی، کپی‌برداری است.

اما نکته‌ای که در این میان اهمیت دارد، این است که در حالی چینی‌ها صادرات خودرو را گسترش داده و در تلاش و برنامه‌ریزی برای فروش بیشتر محصولات خود در دنیا هستند که خود چشم‌بادامی‌ها، خودروهای چینی را سوار نمی‌شوند.

این موضوع را می‌شود به عینه در سفر به چین مشاهده کرد؛ به طوری که در شهرهای بزرگ چین، خیلی سخت می‌شود خودروی چینی را خیابان‌ها مشاهده کرد.

گزارش میدانی خبرنگار ما حاکی از آن است که چینی‌ها، سه برند آئودی، بنز و بی‌ام‌و در اولویت خرید چینی‌ها برای خودرو قرار دارد. اما این‌که چشم‌بادامی‌ها تمایلی به خرید خودروهای چینی ندارند، موجب شده که کمپانی‌های چینی برای فروش خودروهای خود در این کشور، کار بسیار سختی پیش رو داشته باشند؛ به طوری که با خودروسازان بزرگ دنیا باید رقابت کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: