کد خبر: ۶۸۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
تعداد بازدید: ۴۶۰
همگروهی AZ آلکمار هلند با مکابی تل‌آویو رژیم اشغالگر قدس حرف و حدیث‌های زیادی در خصوص سرنوشت علیرضا جهانبخش به وجود آورده است.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،تا جایی که حتی عده‌ای برای سرنوشت این ملی‌پوش مطرح ایرانی تیم هلندی در رقابت‌های یورو لیگ ابراز نگرانی کرده‌اند، در حالی که این برای اولین بار نیست که بازیکنان ایرانی شاغل در فوتبال اروپا در رقابت‌های اروپایی با نمایندگان رژیم غاصب همگروه می‌شوند و در صورت هماهنگی باشگاه و سرمربی تیم با بازیکنان می‌توان بدون هیچ مشکلی از رویارویی با نماینده رژیم غاصب طفره رفت، همان‌طور که در لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۰۵-۲۰۰۴ ماگات سرمربی وقت بایرن، وحید ‌هاشمیان را به بهانه مصدومیت در دو دیدار رفت و برگشت مقابل مکابی در فهرست قرار نداد و در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ هم همین مربی در دو دیدار مقابل‌ هاپوئل از علی کریمی در ترکیب شالکه استفاده نکرد و حالا فن دن بروم سرمربی AZ باید از ماگات الگو‌‌برداری کند.

 

دو دیدار رفت و برگشت AZ در برابر مکابی تل‌آویو در روزهای ۲۹ مهر و ۱۳ آبان و در حد فاصل دو هفته برگزار خواهد شد و این در حالی است که تیم ملی ۲۰ مهر در چارچوب مقدماتی جام جهانی‌ میزبان کره‌جنوبی است و ۱۷ آبان هم در تقویم بازی‌های ملی به عنوان فیفادی ثبت شده است و همین موضوع غیبت جهانبخش در برابر نماینده رژیم غاصب به بهانه تیم ملی را بسیار راحت‌تر از ادوار پیشین و غیبت بازیکنانی چون ‌هاشمیان و کریمی می‌کند.


ناگفته نماند شرایط فعلی جهانبخش با شرایطی که در گذشته برای اشکان دژاگه پیش آمد کاملاً متفاوت است، چراکه اشکان در دیداری ملی از رویارویی با نماینده رژیم اشغالگر طفره رفت، آن هم در کشور آلمان که بیشترین حساسیت نسبت به این امور وجود داشته و در پی افشای انگیزه سیاسی اشکان از سوی سرمربی آلمان و رئیس فدراسیون این کشور گروه‌هایی از داخل آلمان نسبت به برخورد با این بازیکن اعمال فشار کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: