کد خبر: ۶۸۳۳۹۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
تعداد بازدید: ۴۱۸
همکاری با بزرگترین باشگاه کرواسی دوام چندانی نیاورد تا مربی مطرح و سرشناس این کشور پرونده مربیگری اش را با استعفا برای همیشه ببندد.
کرانچار: دیگر وقت استراحت کردن استبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: سومین شکست متوالی در این فصل از رقابت های لیگ برتر به همکاری زلاتکو کرانچار با باشگاه دیناموزاگرب پایان داد تا این مربی سرشناس و باتجربه صحبت از بازنشستگی از دنیای مربیگری را پیش بکشد.

 برای طرفداران دینامو که همواره تیمشان برای قهرمانی می جنگند و به هیچ حریف داخلی رحم نمی کنند قبول کردن سه شکست متوالی در لیگ کرواسی و لیگ قهرمانان اروپا کار راحتی نیست. به خصوص اگر شکست آخر برابر رقیب اصلی در راه قهرمانی این فصل باشد. دینامو بعد از شکست سنگین 5-2 برابر ریکا فاصله اش با این تیم در صدر جدول به 4 امتیاز رسید تا شعارهای طرفداران دینامو در پایان بازی کرانچار را وادار به استعفا از هدایت آبی پوشان زاگرب کند.

 زلاتکو در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با بیان این موضوع گفت:« چه برنده می شدیم چه می باختیم تصمیم به استعفا داشتم چون احساس می کنم وقت استراحت کردن فرا رسیده و باید به خودم و خانواده ام برسم. در این چند ماه فشار خیلی زیادی تحمل کردم و الان دیگر تب و تاب ادامه دادن ندارم و نیاز است تا فرد جدیدی به تیم اضافه شود».

 بعد از این تصمیم باشگاه دینامو با قبول استعفای کرانچار تصمیم گرفت از مامیچ به صورت موقت به عنوان سرمربی سود ببرد تا در اولین فرصت جانشین کرانچار معرفی شود. رسانه های کرواسی در چند روز گذشته نقل قول های زیادی در ارتباط با آینده زلاتکو منتشر کردند اما یکی از روزنامه های این کشور دیروز نوشت زلاتکو تصمیم به بازنشستگی از دنیای مربیگری گرفته و با وجود دریافت پیشنهاداتی از حاشیه خلیج فارس و ایران تصمیم ندارد دیگر مربیگری کند و ترجیح می دهد در سال های آتی به عنوان کارشناس و مفسر با شبکه های تلویزیونی همکاری کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: