کد خبر: ۶۸۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۳۹۱
ورمزیار: هیئت فوتبال به کیفیت توجه نمی‌کند؛
مدیر آکادمی باشگاه استقلال با انتقاد از فشردگی لیگ جوانان گفت: هیئت فوتبال فقط به کمیت لیگ توجه می‌کند کمیت را مد نظر قرار نمی‌دهد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،صادق ورمزیار پس از دربی جوانان استقلال و پرسپولیس درباره وضعیت آکادمی باشگاه استقلال گفت:‌ آکادمی استقلال از گذشته عملکرد خوبی داشت و بازیکن‌ساز بود. اکنون هم این آکادمی شرایط خوبی دارد البته کم و کسری‌هایی وجود دارد که باید برطرف کنیم.

 

مدیر آکادمی فوتبال باشگاه استقلال ادامه داد: باید نگاه موجود نسبت به تیم‌های پایه تغییر کند. ما باید با هیئت فوتبال کلنجار برویم زیرا معتقدم که دلیل به المپیک نرفتن ما در سی و چند سال گذشته این است که برنامه خوبی برای این تیم‌ها نداشتیم. باید در زمینه پایه کار کنیم و با کشف استعدادها آنها را پرورش بدهیم.

 

وی با انتقاد از فشردگی بازی‌ها گفت: ما هر 4 روز یک بار بازی برگزار می‌کنیم و این نشان می‌دهد که هیئت فوتبال بیشتر از اینکه به کیفیت توجه کند کمیت را مد نظر دارد. اگر بین بازی‌ها یک هفته فاصله باشد، می‌توانیم ایرادها را برطرف کنیم و در این صورت می‌بینیم که بازیکنان از نظر فنی هم پیشرفت می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: