کد خبر: ۶۷۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
تعداد بازدید: ۶۶۵
بدون تردید کمتر کسی انتظار داشت وزارت ورزش برای جانشینی بهرام افشارزاده سراغ رضا حسنی‌خو برود و رییس حراست این وزارتخانه را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال منصوب کند.
به گزارش خبرداغ ،با این وجود چنین اتفاقی رخ داد و خبر انتصاب حسنی‌خو به این سمت، خیلی از هواداران فوتبال ایران را شوکه کرد. در حال حاضر بحث بر سر صلاحیت یا عدم صلاحیت نامبرده برای مدیریت استقلال نیست؛ چه اینکه با گذر زمان خیلی از مسایل روشن خواهد شد و گزینه غیرمنتظره وزارت ورزش در راس هرم مدیریتی استقلال محک خواهد خورد.

 

مقصود این مطلب اما، موضوعی است که استاد مازیار ناظمی در پی معرفی حسنی‌خو افشا کرده؛ جایی که خبرگوی سابق تلویزیون ایران و مدیر فعلی روابط عمومی وزارت ورزش که در حال حاضر در ماموریت برزیل به سر می‌برد، مدعی شده انتصاب حسنی‌خو به مدیریت باشگاه استقلال با پیشنهاد اولیه او رخ داده است! فوتبال ایران وضعیت بسیار جالبی دارد. لباس‌های تیم ملی را جواد خیابانی تدارک می‌بیند، عادل فردوسی‌پور در مراسم برترین‌های لیگ برتر تندیس افتخار دریافت می‌کند و در عین حال جایزه بهترین بازیکن سال را به دستش می‌دهد و حالا هم مازیار ناظمی مدیرعامل باشگاه بزرگ استقلال را برگزیده است. بد نیست مسوولان وزارت ورزش برای تعیین تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس هم سراغ فرزاد حسنی یا احسان علیخانی بروند و از رهنمودهای حضرات استفاده کنند! البته این اولین بار نیست که جناب ناظمی از این شاهکارها خلق می‌کند؛ چه اینکه رد پای استاد، پیش‌تر در ماجرای درز کردن مطالب خصوصی هیات‌مدیره پرسپولیس و سرنگونی علی دایی در این تیم نیز دیده شده بود.

 

به هر حال ضریب نفوذ بالای تلویزیون دولتی در ایران، کماکان غیرقابل کتمان به نظر می‌رسد. اگرچه رسانه موسوم به ملی در این سال‌ها بسیاری از مخاطبانش را از دست داده و در ماجرای تبلیغ فیلم‌های ایرانی در شبکه‌های جهانی «جم» این مساله به وضوح حس شد، اما بدنه مدیریتی کشور همچنان مرعوب و متاثر از تلویزیون انحصاری است. وقتی گزارشگر بیست‌وسی فقط با 30ثانیه گزارش قادر است به حضور بانوان در محل تمرینات پرسپولیس و استقلال خاتمه بدهد، دیگر معلوم است جایگاه درایت مدیریتی در این مملکت کجاست و اخذ تصمیمات مهم، در پی چه سیستم معقول و مقبولی رخ می‌دهد!

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: