کد خبر: ۶۷۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۰
تعداد بازدید: ۳۷۵
نیمه اول بازی استقلال و صنعت نفت هیچ گلی در پی نداشت.
به گزارش خبرداغ به نقل از  خبرآنلاین؛ استقلالی‌ها که با ثبت یک شکست و یک تساوی شروع ناامیدکننده‌ای در لیگ‌برتر داشته‌اند. امیدواری زیادی دارند تا با پیروزی برابر تیم تازه لیگ‌برتری شده صنعت نفت دوباره به روزهای خوبشان برگردند.
استقلال در نیمه اول کاملا بر بازی مسلط بود و بارها دروازه صنعت نفت را با خطر جدی روبرو کرد ولی با بی دقتی و البته عکس العمل های دیدنی حسن هوری موقعیت ها از دست رفت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. البته در این نیمه صنعت نفت روی ضد حمله یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه استقلال ایجاد کرد که نتوانست از آنها استفاده کند. استقلال برای کسب اولین پیروزی فصل خود تنها یک نیمه زمان دارد.
جابر انصاری در پست محوطه جریمه چند بازیکن صنعت نفت را دریبل زد و پاسش به کاوه رضایی با ضربه آرام این بازیکن همراه شد.
در دقیقه 6 سانتر فوق العاده پور محمد روی دروازه با ضربه سر زلیکانی همراه شد اما ضربه او با احتلاف کم به بیرون رفت.
استقلالی ها که روی سانتر های خسرو حساب ویژه باز کرده اند بارها توپ را به سمت راست زمین خود بردند ولی نتوانستند از سانترهای شماره دو خود استفاده کنند و نیمه اول با تساوی صفر صفر به پایان رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: