کد خبر: ۶۷۵۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۵
تعداد بازدید: ۴۵۴
هافبک اسبق استقلال می‌گوید علیرضا منصوریان حالا متوجه شده که چقدر کار سختی روی نیمکت استقلال در پیش دارد و قهرمان شدن در لیگ برتر آن‌طورها هم که می‌گویند راحت نیست!
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،هافبک اسبق استقلال می‌گوید علیرضا منصوریان حالا متوجه شده که چقدر کار سختی روی نیمکت استقلال در پیش دارد و قهرمان شدن در لیگ برتر آن‌طورها هم که می‌گویند راحت نیست!

 

گفت‌وگوی خبرورزشی با علی حا‌ج‌اکبری را بخوانید.

فکر می‌کردید استقلال در اهواز مقابل تیم خوزستانی بازنده شود؟
بله چون استقلال خوزستان در هفته‌های اول هم دست به کار بزرگی زد و تراکتورسازی را در تبریز متوقف کرد. من می‌دانستم که استقلال کار دشواری در اهواز پیش رو دارد و قبول شکست مقابل استقلال خوزستان تعجب‌برانگیز نبود. به هر حال تیم خوزستانی مدافع عنوان قهرمانی است و بازیکنانی با کیفیت فنی بالا در اختیار دارد.

 

منصوریان پیش از آغاز فصل اعتماد زیادی به تیمش داشت ولی حالا در شرایط سختی قرار گرفته است.
او حالا متوجه شد که چقدر کارش روی نیمکت استقلال سخت است. شاید خود او هم پیش‌بینی نمی‌کرد از 2 بازی فقط یک امتیاز کسب کند. استقلال ضعف‌های زیادی دارد که هنوز برطرف نشده است. در خط دفاعی متزلزل نشان داده‌اند و در خط میانی هم هماهنگ نیستند. منصوریان باید خیلی زود این مشکلات را برطرف کند وگرنه بعداً افسوس این امتیازات را خواهد خورد.

 

شما چقدر به موفقیت منصوریان امیدوار هستید؟
علی منصور همبازی من بوده و بسیار باانگیزه است. او را خوب می‌شناسم. قدرت تحمل سختی را دارد و استقلال را خواهد ساخت. از حق نگذریم که زمان لازم است تیم‌ها عیار فنی خود را نشان دهند و آماده شوند. الان همه تیم‌ها خسته هستند و دوران بدنسازی را تازه تمام کرده‌اند. من حتم دارم استقلال تا یکی، دو هفته دیگر مدعی اصلی خواهد بود.

 

برخی‌ها انتقادات زیادی را علیه منصوریان مطرح کرده‌اند.
این بی‌انصافی است. هنوز ۲ هفته گذشته و ۲۸ هفته باقی مانده است، ضمن اینکه منصوریان هیچ قولی نداده تیم سابق مظلومی را حتماً قهرمان کند. با این وجود من حتم دارم استقلال یکی از دو جام را خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: