کد خبر: ۶۷۵۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹
تعداد بازدید: ۴۰۰
فنونی‌زاده:
مهدی فنونی‌زاده هافبک اسبق استقلال درخصوص شرایط این تیم با ما هم‌صحبت شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،مهدی فنونی‌زاده هافبک اسبق استقلال درخصوص شرایط این تیم با ما هم‌صحبت شد.

 

درباره باخت استقلال تهران مقابل حریف همنام خوزستانی چه نظری دارید؟
برایم جای تعجب داشت که چرا استقلال لیگ را این‌طور شروع کرده است. در هفته اول مقابل نفت چنگی به دل نزدند و مقابل استقلال خوزستان هم که توقع می‌رفت بهتر از این باشند ولی فوتبال خوبی ارائه نکردند و بازی را باختند. در خط دفاعی ضعف‌های استقلال مشهود بود. مدافعان خیلی راحت دریبل می‌خوردند و جا می‌ماندند. باید قبول کنیم استقلال با این خط دفاعی در بازی‌های بعدی هم مشکل پیدا خواهد کرد.

 

در خط میانی و حمله چطور بودند؟
فاصله بین هافبک‌ها با مهاجمان و مدافعان زیاد بود. اگرچه امید ابراهیمی خوب بازی کرد و خسرو حیدری هم پرتلاش بود، کاوه رضایی گل زد ولی چند موقعیت خوب را هم از دست داد. رحمانی هم انگار در زمین نبود.

 

گویا منصوریان روزهای سختی را در پیش دارد؟
بله، او نباید به همین راحتی زمان را از دست بدهد و امتیازات را نادیده بگیرد. منصوریان باهوش است و باید حواسش به بازی‌های آتی باشد. لیگ برتر لیگ بی‌رحمی است و اگر بدشانس باشی قطعاً روزهای بدی را تجربه خواهی کرد.

 

شما به این استقلال امیدوار هستید؟
بله بازیکنان خوبی جذب استقلال شده‌اند ولی هماهنگ نیستند و هنوز خودشان را پیدا نکرده‌اند. هواداران توقع دارند بازی‌های بهتری از استقلال ببینند و این سبک بازی باب میل آنها نیست. استقلال با یکی، دو برد خوب قطعاً به روزهای اوج خواهد رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: