کد خبر: ۶۷۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹
تعداد بازدید: ۷۳۳
نوع مصدوميت عجيب و بي‌سروصداي كنعاني‌زادگان طبعا باعث مي‌شود حرف و حديث‌هاي زيادي در مورد اين بازيكن به وجود بيايد.
به گزارش خبرداغ، نوع مصدوميت عجيب و بي‌سروصداي كنعاني‌زادگان طبعا باعث مي‌شود حرف و حديث‌هاي زيادي در مورد اين بازيكن به وجود بيايد. جالب است كه از همان زمان انتقال كنعاني به استقلال، شايعاتي در مورد مصدوميت او، اتفاقا از ناحيه رباط صليبي وجود داشته است. شايد محكم‌ترين سند در اين مورد، گفتگويي باشد كه بعد از نخستين حضور او در تمرينات استقلال با اين بازيكن انجام شد.

 

روز دوم تيرماه تیم خبرگزاری با كنعاني‌زادگان مصاحبه كرده و در يكي از سوالات از او پرسيده: «گفته می‌شود رباط صلیبی پای تو پاره است؛ در مورد این شایعه چه نظری داری؟»

 

كنعاني هم در جواب گفته بود: «فقط خنده‌ام می‌گیرد. اگر رباط پای من پاره بود چطور سال گذشته 29بازی برای ملوان انجام داده‌ام؟ واقعا نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا درمی‌آید. فقط این جمله را می‌گویم که من سال گذشته در اردوی تیم‌ملی و تیم امید حضور داشتم و فصل فشرده‌ای را پشت سر گذاشتم.

 

به همین دلیل علی آقا گفت دو هفته استراحت کنم تا عضلاتم ریکاوری شود. من در خدمت دکتر نوروزی هستم و ان‎شاءالله از هفته آینده همه می‌بینند که من مصدوم هستم یا نه.» با اين وجود زياد طول نكشيد تا خبر مصدوميت كنعاني از ناحيه رباط صليبي روي خروجي خبرگزاري‌ها برود. حالا مسوولان ذيربط بايد بررسي كنند و ببينند آيا اين بازيكن در سلامت جسماني كامل استقلالي شده يا از اول مشكلي داشته؟ و آيا از او تست‌هاي دقيق پزشكي به عمل آمده يا خير؟

بانک ورزش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: