کد خبر: ۶۷۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱
تعداد بازدید: ۳۹۰
سازمان تعزیرات حکومتی در بخشنامه ای برخورد قاطع و فوری با عوامل احتکار و بی نظمی در بی ثباتی عرضه شکر را خواستار شد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبرگزاری ایسنا: سازمان تعزیرات حکومتی در بخشنامه ای برخورد قاطع و فوری با عوامل احتکار و بی نظمی در بی ثباتی عرضه شکر را خواستار شد.

متن بخشنامه این سازمان خطاب به مدیران کل تعزیرات حکومتی در سراسر کشور به شرح زیر است:

با توجه به نوسانات در توزیع، عرضه و قیمت شکر در روزهای اخیر مقرر شد در راستای ساماندهی و تنظیم بازار، تمامی واردکنندگان، مسئولین کارخانجات و بنگاه های تولیدی، تصفیه و عرضه شکر، کالای مذکور را قیمت مصوب بدون هرگونه محدودیتی در سازمان بورس عرضه کنند و همچنین وزارت جهاد کشاوری به عنوان متولی امر ضمن اعمال نظارت موثر بر روند واردات و عرضه شکر توسط کارخانجات و شبکه های توزیع موظف به اعلام فوری لیست و مشخصات تمامی دارندگان و واردکنندگان شکر و نیز موجودی کل انبارها و میزان خرید واردکنندگان به سازمان تعزیرات حکومتی می باشند.

بدیهی است در صورت خودداری فعالان اقتصادی در این زمینه و احراز هرگونه تخلف، شعب تعزیرات حکومتی موظف به برخورد فوری و قاطع با عوامل احتکار و بی نظمی در عرضه و بی ثباتی بهای این کالا می باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: