کد خبر: ۶۶۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰
تعداد بازدید: ۵۳۸
اکونیوز: صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (یکشنبه) بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 103 ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز(شنبه) 34 هزار و 628 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با پنج هزار ریال کاهش قیمت، 10 میلیون و 285 هزار ریال دادوستد کردند.
یک یورو در بازار آزاد تهران (تا زمان انتشار خبر) با 114 ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز، 39 هزار و 334 ریال و هر پوند انگلیس با 70 ریال کاهش قیمت، 49 هزار و 700 ریال مبادله شد. 
امروز صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 6 هزار ریال کاهش قیمت، 10 میلیون و 300 هزار ریال ارزشگذاری کردند. 
همچنین نیم سکه بهار آزادی با 10 هزار ریال کاهش قیمت، پنج میلیون و 140 هزار ریال و ربع سکه طلای بهار آزادی با 55 هزار ریال کاهش قیمت، 2 میلیون و 720 هزار ریال فروخته شد. 
برپایه معاملات امروز، هر قطعه سکه یک گرمی طلا با پنج هزار ریال افزایش قیمت نسبت به دیروز، یک میلیون و 810 هزار ریال و یک گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 40 هزار و 620 ریال داد وستد شد. 
نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز بدون تغییر نسبت به دیروز، یک هزار و 274.3 دلار اعلام شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: