کد خبر: ۶۶۶۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷
تعداد بازدید: ۵۱۴
صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (سه شنبه) بازار آزاد، هر دلار آمریکا را با 132 ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته 34 هزار و 585 ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با 40 هزار ریال کاهش قیمت، 10 میلیون و 260 هزار ریال داد وستد کردند.

به گزارش  خبرداغ به نقل از  ایرنا، یک یورو در بازار آزاد تهران (تا لحظه مخابره این خبر) با 226 ریال کاهش قیمت نسبت به دیروز، 39 هزار و 122 ریال و هر پوند انگلیس با 30 ریال افزایش قیمت 49 هزار و 700 ریال مبادله شد.
امروز صرافان یک قطعه سکه طلای تمام بهار آزادی طرح قدیم را با 34 هزار ریال کاهش قیمت، 10 میلیون و 288 هزار ریال ارزشگذاری کردند.
همچنین نیم سکه بهار آزادی و ربع سکه طلای بهار آزادی بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز به ترتیب، پنج میلیون و 160 هزار ریال و دو میلیون و 730 هزار ریال فروخته شد.
برپایه معاملات امروز، هر قطعه سکه یک گرمی طلا بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و 800 هزار ریال و یک گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 43 هزار و 150 ریال داد وستد شد.
نرخ هر اونس طلا در بازارهای جهانی نیز با کاهش 1.1 دلاری نسبت به روز گذشته، یک هزار و 280.8 دلار اعلام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: