کد خبر: ۶۶۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۴۰۵
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: تاج مسئولیت را برعهده بنده گذاشته و باید راس ساعت بازیها را شروع کنیم.

بهروان: وزیروتاج درتهران وساکت دراهواز است/فینال حذفی شاید9خرداد باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، غلامرضا بهروان درباره برگزاری بازیهای هفته سی ام اظهار داشت: ما از مدتها قبل جلسات متعددی داشتیم و حتی خدمت معاونت سیاسی، انتظامی وزارت کشور رفتیم و مصوباتی را داشتند. مسابقات ما از جانب این عزیزان هم حمایت می شود. در یکی از 3 ورزشگاه تهران، اهواز و قم ما باید جام قهرمانی را اهدا کنیم و اکیپ هایی را تعیین کردیم و استیج های بسیار خوبی ساخت شده است.

وی افزود: 3 جام قهرمانی لیگ برتر با هنر ناب ایرانی ساخته شده است. با کمیته داوران، مبارزه با دوپینگ و همه بخش ها جلسات متعددی داشتیم و هماهنگی ها به عمل آمده است. تمام بازیها راس ساعت 18 آغاز می شود. یک بازی حساس هم در مشهد داریم که یک تیم در لیگ برتر می ماند.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ تصریح کرد: در دیداری که استقلال خوزستان برای قهرمانی می جنگد، بازیکنان ذوب آهن نیز برای کسب سهمیه تلاش می کنند.

بهروان درباره اینکه چه مسئولانی در چه ورزشگاههایی هستند، گفت: در تهران ما در خدمت وزیر ورزش هستیم و وزرای دیگر هم حضور داریم. در تهران همچنین مهدی تاج حضور دارد. در اهواز نیز ما با استاندار صحبت کردیم و بقیه مسئولان هم هستند. برای استیج ما 3 نفر را بیشتر نمی توانیم استفاده کنیم. البته از سازمان لیگ نیز ساکت در اهواز حضور دارد. در قم نیز یک نفر را اعزام خواهیم کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مراسم قهرمانی در تهران و اهواز هیچ تفاوتی نمی کند. تاج مسئولیت را برعهده بنده گذاشته و باید راس ساعت بازیها را شروع کنیم. بعد از اذان مغرب هم جشن قهرمانی انجام می شود.

رئیس کمیته مسابقات در پایان درباره تاریخ فینال جام حذفی گفت: روز 9 یا 10 خرداد را در نظر داشتیم و هنوز دقیقا مشخص نیست. روز 10 خرداد فیفادی هست و تیم ملی باید به سمت مقدونیه برود. کی روش یک سال قبل این برنامه را به ما داده است. ما تلاش می کنیم منافع 2 باشگاه حفظ شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: