کد خبر: ۹۷۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
تعداد بازدید: ۴۱
قابل‌اعتماد بودن یک خودرو در طول عمر خود، عاملی بسیار مهم در خرید یک خودرو محسوب می‌شود. برخی از خودروسازان مختلف در این سال‌ها توانسته‌اند در زمینه قابلیت اطمینان امتیازات بالایی را کسب کنند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ قابل اطمینان بودن عاملی بسیار مهم است، به‌خصوص هنگام خرید یک ماشین دست‌دوم. اینکه خودروی شما بتواند در طول سالیان مختلف به شما یک کیفیت مستمر را ارائه دهد، حیاتی و بااهمیت است. به همین دلیل، Consumer Reports فهرستی از معتبرترین برندهای خودرو را که می‌توانید در سال ۲۰۲۴ از آن‌ها خریداری کنید، گردآوری کرده است. این فهرست روی قابلیت اطمینان مدل‌های پنج تا ۱۰ ساله متمرکز شده و به هر برند امتیاز متوسطی را بر اساس میزان کیفیت خودروهایشان می‌دهد.

۱. لکسوس

قابل‌ اعتمادترین خودروهای جهان / مرسدس بنز در جایگاه دهم!

همان‌طور که انتظار داشتید، لکسوس در صدر لیست معتبرترین برندهای خودروهای دست‌دوم قرار دارد. این خودروساز به‌طور میانگین از عدد ۱۰۰، امتیاز ۷۵ را به دست آورد که تنها سه امتیاز بالاتر از بهترین خودروساز بعدی است. خودروهای دست‌دومی مانند لکسوس EX، GS، IS، RX و سایرین در این رتبه‌بندی قرار گرفتند.

۲. تویوتا

قابل‌ اعتمادترین خودروهای جهان / مرسدس بنز در جایگاه دهم!

جای تعجب نیست که تویوتا پس از همتای لوکس خود، لکسوس، در رتبه دوم لیست قابلیت اطمینان قرار دارد. این خودروساز ژاپنی با در نظر گرفتن مجموعه‌ای از مدل‌ها از فوررانر گرفته تا ونزا، به‌طور میانگین امتیاز ۷۳ را کسب می‌کند. کرولا هیبرید، راو ۴ هیبریدی و تاکوما همگی به‌عنوان قابل‌اعتمادترین خودروها در دسته بندی‌های مربوط به خود رتبه‌بندی می‌شوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: