کد خبر: ۹۷۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۶
ایران خودرو به‌تازگی خط تولید پژو پارس در عراق را با نام بیجو بابِل راه‌اندازی کرده است. قیمت پژو پارس عراقی چقدر است و مشخصات آن چیست؟

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اواخر سال گذشته اخباری مبنی بر توقف خط تولید پژو پارس به‌خاطر پاس نکردن استانداردهای ۸۵ گانه منتشر شد؛ اما کمی بعد در اخبار خودرو خواندیم که سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کرده با حل مشکلات ایمنی، تولید پژو پارس ادامه خواهد داشت و به‌زودی به فهرست محصولات ایران خودرو باز می‌گردد.

پژو پارس سر از عراق درآورد/ قیمت + مشخصات

تولید پژو پارس در عراق با نام جدید

می‌دانیم که ایران خودرو و سایپا از سال‌ها پیش در برخی کشورهای همسایه نظیر آذربایجان و عراق، خط تولید برخی محصولات خود را راه‌اندازی کرده‌اند. امروز زمزمه‌هایی مبنی بر تولید پژو پارس در کشور عراق با قیمتی عجیب منتشر شده که نشان می‌دهد آبی‌پوشان جاده مخصوص پس از بروز چالش‌های ایمنی برای محصول پرطرفدارش، تصمیم گرفته این سدان محبوب را در بازار کشورهای همسایه با خیال راحت به فروش برساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: