کد خبر: ۹۷۶۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۶
تعداد بازدید: ۴۶
مدیرکل دفتر صنایع خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: هرگونه ثبت سفارش و تخصیص ارز و تعیین سهمیه مواد اولیه و سوخت، منوط به ثبت اظهار تولید در سامانه جامع تجارت است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ در نامه «مهرداد خسروی» به سازمان‌های صمت استان‌ها، انجمن‌های خودرویی و موتورسیکلت و مدیران عامل ایران خودرو و سایپا آمده است: با توجه به گزارشات واصله و نتایج پایش داده ها در سامانه جامع تجارت اظهار شده است که با وجود پیگیری‌ها و اطلاع رسانی های به‌عمل آمده، تا کنون برخی از واحدهای تولیدی نسبت به ثبت آمار تولید و همچنین نهایی کردن برنامه تولید مبادرت نکرده‌اند.

ایرنا به نقل از وی ادامه‌ داد: از آنجایی که هر گونه ثبت سفارش و تخصیص ارز و تعیین سهمیه مواد اولیه و سوخت منوط به ثبت اظهار تولید و همچنین برنامه تولید در سامانه جامع تجارت است، متذکر می شود همه تبعات ناشی از عدم درج اطلاعات مربوطه بر عهده واحدهای تولیدی و متوجه آن اداره کل خواهد بود.

تخصیص ارز واردات مواد اولیه خودروسازی‌ها منوط به ثبت اطلاعات تولید شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: