کد خبر: ۹۷۵۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹
تعداد بازدید: ۵۲
شرکت ارشمیدس دیفنس (Archimedes Defence) که در زمینه تولید خودروهای ضدگلوله و نظامی تخصص دارد، نسخه نظامی از تسلا سایبرتراک را با نام ارشمیدس استینگ معرفی کرده است.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ این تسلا سایبرتراک خاص در نسخه‌های مختلف دولتی، نظامی و غیرنظامی قابل سفارش خواهد بود. این نسخه‌ها در بخش پوشش زره با یکدیگر متفاوت هستند. تیپ نخست از ارشمیدس استینگ با نام استینگ باجا، به ژنراتور 800 ولتی AMP Drive G125TM مجهز شده است که در صنعت هوانوردی کاربرد دارد. این ژنراتور می‌تواند با سوخت جت، دیزل یا بیودیزل کار کند. ژنراتور AMP Drive G125TM قادر است تا باتری تسلا سایبرتراک را تا حجم 125 کیلووات شارژ کند.

بر اساس گزارش دیجیاتو، استینگ باجا با پکیج حرکت خارج جاده در دسترس خواهد بود که شامل مجموعه‌ای از قطعات تقویتی برای بدنه است. همچنین یک بسته آبی خاکی اختیاری برای این خودرو وجود دارد که تسلا سایبرتراک را به یک هاورکرافت تبدیل می‌کند.

زره ضدگلوله برای تسلا سایبرتراک

دو تیپ دیگر ارشمیدس استینگ با نام‌های Whole Foods، Sting Protector شناخته می‌شوند که خرید آن‌ها به بودجه بیشتری نیاز دارد. این نسخه‌ها به پکیج آفرود مجهز هستند و در بخش خارجی زره فولادی آبکاری شده دارند. نسخه استینگ پروتکتور، در مقابل برخورد گلوله‌های 7.62 میلی‌متری مقاوم است. تیپ استینگ پروتکتور برای استفاده فردی، شرکتی و دولتی در محیط‌هایی با تهدید متوسط نظامی طراحی شده است. مشتریان می‌توانند این نسخه را با یا بدون ژنراتور سوخت جت سفارش دهند.

وانت آخرالزمانی ایلان ماسک / مقاوم برابر مسلسل سنگین و انفجار مین / عکس

بالاترین سطح حفاظت ارشمیدس استینگ را در تیپ استینگ APC خواهید دید. این نسخه قادر به حفاظت از سرنشینان در مقابل انفجار مین است. پوشش زره فولادی و سرامیکی آن نیز از سرنشینان در مقابل شلیک مسلسل‌های 14.5 میلی‌متری محافظت می‌کند. این نسخه برای محیط‌هایی با تهدید بالا ساخته شده است. ژنراتور سوخت دیزل در این تیپ به صورت آپشنال قابل دسترسی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: