کد خبر: ۹۷۵۵۵۱
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸
تعداد بازدید: ۴۳
برای خودروسازان مختلف رایج شده است که نسخه‌های ویژه مدل‌های رایج را عرضه کنند که اغلب، تولید این مدل‌ها به تعداد محدودی عرضه می‌شود؛ مانند رنجروور SV کارمل ادیشن.

امیرمسعود عابدین_ در هفته خودروی مونتری در کالیفرنیا، لندرور از رنجروور SV Carmel Edition پرده برداشت. این خودرو که از جنگل‌ها و صخره‌های اقیانوسی در نزدیکی کارمل کالیفرنیا الهام می‌گیرد، تنها به تولید ۱۷ دستگاه محدود شده است.

طلای ۲۴ عیار در شاسی‌بلند انگلیسی ۲۲ میلیارد تومانی / عکس

این مدل توسط تیم شخصی‌سازی SV Bespoke ساخته شده و در نمای بیرونی با رنگ سبز ساتن سفارشی تکمیل شده است. همه نمونه‌ها روی مجموعه‌ای از رینگ‌های عظیم ۲۳ اینچی خاکستری تیره با ادواتی به رنگ سفارشی سبز ساتن و روی کالیپرهای ترمز مشکی‌رنگ قرار دارند.

طلای ۲۴ عیار در شاسی‌بلند انگلیسی ۲۲ میلیارد تومانی / عکس

در کابین این SUV مجلل نیز تغییرات ویژه زیادی ایجاد شده است. به‌عنوان مثال، در فضای داخلی رنجروور از ترکیبی از چرم Sequoia Green و Perlino Aniline برای هماهنگی با نمای بیرونی استفاده شده است. صفحه‌های سرامیکی مشکی و صندلی‌های عقب مجهز به میز، جا لیوانی و یک محفظه یخچال کوچک در این بخش دیده می‌شوند. تمام ۱۷ مدلی که برای تولید در نظر گرفته شده‌اند دارای نشان‌های فلزی مشکی پوشیده شده با طلای ۲۴ عیار هستند.

طلای ۲۴ عیار در شاسی‌بلند انگلیسی ۲۲ میلیارد تومانی / عکس

لندرور به‌وضوح مشتریان خود را به‌خوبی می‌شناسد و با سازنده باشگاه گلف Titleist برای SUV ویژه خود همکاری کرده است. هر خریدار یک شانس حضور در مؤسسه‌های گلف Titleist در ایالات‌متحده را دریافت خواهد کرد. علاوه بر این، برای هر رنجروور SV Carmel Edition فروخته شده، ۵۰۰۰ دلار به سازمان حفاظت از جنگل دل مونته اهدا خواهد شد.

طلای ۲۴ عیار در شاسی‌بلند انگلیسی ۲۲ میلیارد تومانی / عکس

خریداران علاقه‌مند برای داشتن یکی از این رنجروورهای کمیاب باید ۳۷۰ هزار دلار (معادل ۲۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) هزینه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: