کد خبر: ۹۷۵۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
تعداد بازدید: ۴۷
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: ان‌شاءالله رئیس جمهورمحترم در صحبت‌های نهایی حتماً دیدگاه‌های‌شان درباره چراها و برنامه‌های عملیاتی را مطرح کنند چراکه ملت شریف ایران قضاوت می‌کنند و ۴ سال آینده با استناد به این همین صحبت‌های و نظرات درباره قصور مجلس یا دولت قضاوت می‌کنند.

بابایی کارنامی: ۴ سال آینده ملت شریف ایران قضاوت می‌کنندبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی بابایی کارنامی در جلسه امروز مجلس در تذکر آئین نامه‌ای با استناد به مواد ۲۲ و ۲۴ آیین نامه داخلی مجلس تاکید کرد: رئیس جمهور باید برنامه‌های مرتبط و شیوه انتخاب وزرای محترم و تطبیق آن با برنامه‌های راهبردی هفتم پیشرفت را در صحن مجلس اعلام می‌کردند؛ هدف اصلی برنامه این بود.

وی با تاکید بر اینکه اصل بر تفاهم و همکاری است، گفت: ان‌شاءالله رئیس جمهور محترم در صحبت‌های نهایی حتماً دیدگاه‌های‌شان درباره چراها و برنامه‌های عملیاتی را مطرح کنند چراکه ملت شریف ایران قضاوت می‌کنند و ۴ سال آینده با استناد به این همین صحبت‌های و نظرات درباره قصور مجلس یا دولت قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: