کد خبر: ۹۷۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹
تعداد بازدید: ۷۷
نماینده قزوین در مجلس در یک برنامه تلویزیونی، با انتقاد از وزیر پیشنهادی بهداشت بابت عدم موضعگیری درباره فلسطین، گفت: اگر کسی عضو هیئت وزیران می‌شود باید قدرت مبارزه با نظام سلطه را داشته باشد.

محمدبیگی در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت: او برای مردم فلسطین ابراز ناراحتی نکرده است؛ اولویتمان درد مردم است/ ما برای مبارزه با نظام سلطه آمده‌ایمبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین در مجلس و نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس در برنامه تلویزیونی شبکه خبر که به بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی بهداشت اختصاص داشت، به انتقاد از محمدرضا ظفرقندی پرداخت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه نمی‌شود برنامه راهبردی بدهیم، ولی در آن اهداف سیاسی را بگنجانیم، گفت: ما در حال مبارزه با جهانی هستیم که پر از سندنگاری‌های بین‌المللی برای رسیدن نظام سلطه است. ما برای مبارزه با نظام سلطه آمده‌ایم.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس افزود: اگر کسی عضو هیئت وزیران می‌شود باید قدرت مبارزه با نظام سلطه را داشته باشد. حتی اگر نامه آقای ظفرقندی قبل از موضع گیری مقام معظم رهبری باشد، ایشان باید تشخیص می‌داد؛ چرا بقیه در آن زمان زمان چنین نامه‌ای نزدند؟ بنده عضو هیئت رئیسه گروه دوستی پارلمانی ایران سوریه لبنان فلسطین و محور مقاومت هستم و حداقل ۵ سال سابقه در این زمینه دارم و کار می‌کنم.

محمدبیگی با بیان اینکه ما محضر ایشان علاقه و ارادت داریم و شخصیتشان را شخصیت ارزشمندی می‌دانیم، افزود: در همین انجمن جامعه پزشکی یک نامه نشان بدهید که در حمایت از کودکان غزه در این مدت منتشر کرده باشند. دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا الان در صف[سمت] درست تاریخ ایستاده‌اند. نامه‌ای از آقای دکتر رو کنند که در صف[سمت] درست تاریخ و موضع‌گیری‌های نظام، انقلاب و امنیت ملی و بین‌المللی ما ایستاده باشند یا مثلاً نسبت به مشکلاتی که برای مردم فلسطین پیش آمده اظهار ناراحتی کرده باشند. ما نمی‌توانیم از این متغیرها و شاخص‌ها بگذریم.

او ادامه داد: آقای دکتر ظفرقندی در موضع‌گیری‌های سیاسی‌شان خیلی وقت‌ها مطابق با نظام نیست و خوراک بی‌بی‌سی شده است. من عکس‌هایشان را دارم. تعداد زیادی از توییت‌ها و نامه‌های ایشان را دارم که خوراک شبکه‌های معاند شده است؛ خب چرا در پیشبرد اهداف انقلاب در دو دهه اخیر ما از ایشان برنامه جامع نمی‌بینیم؟

محمدبیگی افزود: ما اولویتمان درد مردم است. ایشان در مورد تربیت دانشجوی پزشکی نامه زدند و مخالف افزایش ظرفیت بودند در حالی که ما نیاز به افزایش داریم. ما همین الان طبق شاخص‌های بین‌المللی کمبود پزشک داریم. افزایش ظرفیت پزشک باید مبتنی بر امکانات و افزایش تجهیزات در دانشگاه علوم پزشکی باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: