کد خبر: ۹۷۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۱۵۱
قیمت دام زنده از سوی اتحادیه سراسری دامداران کشور اعلام شد.

قیمت جدید دام زنده امروز ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ اعلام شد/ اعلام جزییاتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ قیمت دام زنده امروز تغییری نداشته و روند قیمتی روزهای گذشته را در پیش گرفته است. همچنان قم رکورددار بالاترین قیمت است و خراسان‌رضوی کمترین نرخ را به خود اختصاص داده‌ است.

طبق فهرست اعلام‌شده، قیمت گوسفند زنده در تهران به طور میانگین ۲۴۱ هزار و ۲۵۰ تومان است  و هر کیلوگرم گوسفند زنده در سطح استان تهران بین ۲۸۰ هزار تا ۳۰۵ هزار تومان عرضه می‌شود. گوساله زنده نیز در این استان با نرخ ۱۸۰ هزار تا ۲۰۰ هزار تومان به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

در استان اصفهان هر کیلو دام زنده با نرخ بین ۲۹۵ هزار تا ۳۱۰ هزار تومان معامله می‌شود و در مقایسه با پایتخت قیمت بالاتری دارد. همچنین گوساله زنده در سطح این استان به قیمت ۱۸۰ هزار تا ۱۹۵ هزار تومان تهیه می‌شود.

میانگین قیمت گوسفند زنده در استان خراسان‌رضوی، رقم ۲۳۱ هزار و ۲۵۰ تومان را نشان می‌دهد، این کالای پروتئینی با نرخ  ۲۸۰ هزار تا ۲۹۰ هزار تومان  در بازار خریدوفروش می‌شود. همچنین گوساله زنده به ازای هر کیلوگرم قیمتی بین ۱۷۵ هزار تا ۱۸۰ هزار تومان به خود اختصاص داده است.

فارس‌نشینان هر کیلو گوسفند زنده را بین ۲۹۵ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنند و در این ناحیه گوساله زنده با رنج قیمتی ۱۸۰ تا ۱۹۰ هزار تومان دادوستد می‌شود.

در استان مرکزی نیز گوسفند زنده با قیمت ۲۹۵ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

در استان چهارمحال‌وبختیاری گوسفند زنده قیمت ۲۸۰ هزار تا ۳۰۰ هزار تومان از آن خود کرده است و در این استان هر کیلو گوساله زنده با نرخ قیمتی بین ۱۸۰ هزار تا ۱۸۵ هزار تومان عرضه می‌شود.

استان 

حداقل قیمت گوسفند زنده

حداکثر قیمت گوسفند زنده

حداقل قیمت گوساله زنده

حداکثر قیمت گوساله زنده

تهران

۲۸۰,۰۰۰

۳۰۵,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

اصفهان

۲۹۵,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۵,۰۰۰

خراسان‌رضوی

۲۸۰,۰۰۰

۲۹۰,۰۰۰

۱۷۵,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

فارس

۲۹۵,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

قم

۳۰۰,۰۰۰

۳۱۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۲۰۰,۰۰۰

مرکزی

۲۹۵,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۹۰,۰۰۰

۱۹۴,۰۰۰

چهارمحال‌وبختیاری

۲۸۰,۰۰۰

۳۰۰,۰۰۰

۱۸۰,۰۰۰

۱۸۵,۰۰۰

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: