کد خبر: ۹۷۴۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
تعداد بازدید: ۱۲۲
بیم آن می‌رود که ترامپ رئیس‌جمهور امریکا شود و همه می‌دانیم که او شمشیر را از رو بسته است، بنابراین بلافاصله فشار را روی چین زیاد خواهد کرد و ممکن است دولت چین، پیامی به پالایشگاه خصوصی بدهد که خرید نفت از ایران محدود شود، بنابراین ما باید وزیر نفت قوی داشته باشیم که در صحنه بین‌المللی ارتباط لازم و کافی را داشته باشد تا کار را جلو ببرد.

انتقاد از مطرح شدن چهره های درجه 3 برای وزارت نفت/ وزیر نفت باید چهره بین المللی باشدبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ عمده افرادی که تا به حال به عنوان وزیر مورد ارزیابی قرار گرفته اند، مدیران درجه ۳ هستند، در صورتی که ما نمی‌توانیم با مدیران درجه ۳ از وضعیت فعلی خارج شویم و به جهان پیشرفته برسیم. باید این سؤال مهم پرسیده شود که افرادی که تا امروز مورد بررسی قرار گرفته‌‎اند، چقدر از اعتبار جهانی برخوردار هستند؟ چقدر در صحنه بین‌المللی شناخته شده‌اند؟ چقدر با فرهنگ غرب و شرق آشنایی دارند؟ اصلاً چقدر زبان انگلیسی بلدند؟ (منظور فقط آشنایی با زبان انگلیسی نیست، منظور درک مطلب است.) وقتی شما می‌خواهید در جمعی تأثیرگذار باشید، اینکه فقط حرف بزنید و بشنوید کافی نیست، بلکه باید با فرهنگ آن‌ها نیز آشنایی داشته باشید و بتوانید ارتباط لازم، کافی و مطلوب را با خارج از کشور برقرار کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: