کد خبر: ۹۷۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
تعداد بازدید: ۴۶
قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ با توجه به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و تعطیلی بنگاه‌های خرید و فروش ثابت گزارش می‌شود.

قیمت خودرو امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۳ / بازار به تعطیلات عاشورایی رفت + جدولبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ قیمت خودرو امروز سه‌شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۳ پس از یک دوره‌ کاهشی و نوسانی امروز به آرامش قیمت رسیده است و در تمامی محصولات داخلی و مونتاژی تعادل خود را حفظ کرد.

تجارت نیوز در خبری نوشت:با توجه به قیمت‌های به‌دست‌آمده، بازار خودروهای داخلی و مونتاژی نسبت به روزهای گذشته در ثبات کامل به سر می‌برد و هیچ تغییری در بین محصولات به چشم نمی‌خورد.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی در تمامی محصولات بدون تغییر گزارش می‌شود.

کوییک S دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ یکی از ارزان‌ترین هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود. این خودرو با روند ثابت به قیمت ۴۱۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

پژو پارس TU۵ یکی از پرطرفدارترین محصول ایران خودرو مانند سایر مدل‌های خود با روند ثابت به کار خود ادامه داد که امروز با قیمت ۸۶۰ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اطلس در شمار خودروهای تازه‌وارد شرکت سایپا بدون تغییر نسبت به روز گذشته به نرخ ۵۲۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری شد.

دنا پلاس توربو ۶ سرعته پس از دوره‌ کوتاه که با نوسان روبه‌رو بود امروز با قیمت ثابت ۹۱۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

تارا اتوماتیک V۴ یکی دیگر از محصولات ایران خودرو که قبلا به قیمت بالای یک میلیارد تومان معامله می‌شد بعد از روند کاهشی در چند هفته‌ اخیر به قیمت زیر یک میلیارد تومان رسیده و در حال حاضر با قیمت ۹۵۲ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

 

 

1.png

 

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی با روند ثابت در صبح امروز کار خود را آغاز کرد.

آریزو ۶ پرو از محصولات لوکس و جذاب شرکت مدیران خودرو در صبح امروز با قیمت ثابت یک میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

کی‌ام‌سی T۸ از محصولات مونتاژی شرکت کرمان موتور بدون هیچ تغییری به قیمت یک میلیارد و ۶۳۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

هونگچی E-QM۵ از محصولات مونتاژی شرکت بهمن موتور پس از افت قیمتی زیاد در روزهای گذشته، امروز با قیمت سه میلیارد و ۶۵ میلیون تومان تعادل خود را حفظ کرد.

تیگارد X۳۵ از محصولات مونتاژی بدون تغییر قیمت با نرخ یک میلیارد و ۳۲ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

 

 

Untitled.png

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: