کد خبر: ۹۷۲۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
تعداد بازدید: ۶۴
دستیار سرمربی سابق رئال مادرید در مسیر هدایت تراکتور قرار دارد.

بمب تراکتوری‌ها؛ مربی رئال مادرید در راه ایران!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ این خبر مهمی است که از استانبول به تبریز مخابره شده و یکی از مهم‌ترین اتفاقات نقل و انتقالات تابستانی را رقم خواهد زد: حضور داوید بتونی در لیگ برتر خلیج فارس.

به گزارش ورزش سه، او دستیار سابق زیزو در رئال مادرید است که حتی به عنوان گزینه موقت مربیگری در جمع کهکشانی‌ها حضور داشته و به خاطر اثرگذاری در کار زیدان، موردتوجه بوده است.

بتونی ۵۲ ساله، متولد لیون است و یک هافبک مرکزی نظیر زیدان بوده که البته شهرت بسیار کمتری از دوست دیرینه خود دارد. عمده دوران مربیگری او در تیم‌های پایه در فرانسه گذشته اما در رئال مادرید دو دوره دستیار زیدان بوده تا فرد شناخته شده‌ای میان رئالی‌ها در فوتبال اسپانیا باشد. آخرین تجربه داوید بتونی در لیگ سوییس و سال گذشته رقم خورد.

شنیده ها حاکی از مذاکرات کامل او با محمدرضا زنوزی در ترکیه دارد و ممکن است به زودی هدایت تراکتور را برعهده بگیرد. در صورت حضور این سرمربی فرانسوی در تراکتور، او احتمالا یکی از مشهورترین نفرات لیگ برتر خلیج فارس لقب خواهد گرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: