کد خبر: ۹۷۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
تعداد بازدید: ۸۳
مدیران پرسپولیس مذاکرات جدی خود برای تشکیل تیم زنان این باشگاه را آغاز کرده‌اند.

بمب غیرمنتظره و تاریخی پرسپولیس!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ با ملزم شدن تیم داری باشگاه‌های لیگ برتری در لیگ برتر زنان برای اخذ مجوز حرفه‌ای، رضا درویش با همراهی حسین بادامکی رسما فعالیت خود را برای تشکیل تیم زنان این باشگاه آغاز کرده‌اند.

به گزارش ورزش سه، اگرچه با اعلام رسمی سازمان لیگ فوتبال، هیچ امتیاز لیگ برتری زنان، برای باشگاه‌ها در نظر گرفته نشده و آن‌ها باید از رده‌های پایین‌تر، شروع به تیم داری کنند اما حسین بادامکی، معاون ورزشی پرسپولیس به همراه رضا درویش، مدیرعامل این تیم، رسما برای ورود به بخش زنان فعالیت خود را آغاز کرده‌اند و بعد از تعیین تکلیف نیمکت سرخپوشان، اقدامات اولیه برای حضور در فوتبال زنان را انجام خواهند داد.

پرسپولیس به دنبال این است که با خرید امتیاز یکی از تیم‌های لیگ برتری زنان، مستقیما راهی این لیگ شود و تمایلی به حضور در رده‌های پایین‌تر و گذراندن مراحل به صورت پلکانی را ندارد؛ به همین دلیل و با توجه به محدودیت تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر زنان، درویش این ماموریت مهم را به حسین بادامکی سپرده است که با چند باشگاه لیگ برتری زنان برای خرید امتیاز آن‌ها وارد مذاکره شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: