کد خبر: ۹۷۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
تعداد بازدید: ۶۸
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نظر و رای مردم همواره اساس پیشبرد انقلاب اسلامی بوده است و برای حضور حداکثری در صحنه انتخابات نیز باید به خواست و مطالبه مردم توجه کرد.

سنگدوینی: باید به مطالبات مردم برای جلب مشارکت حداکثری توجه شودبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر پایه مردم سالاری دینی بنا شده است. جمهوری اسلامی با نظر مردم پیش می‌رود. پایه و اساس ادامه مسیر انقلاب مردم هستند. مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و ریاست جمهوری همه با رای و نظر مردم انتخاب می‌شوند. حتی رهبری نظام نیز به صورت غیرمستقیم توسط مردم انتخاب می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: فلذا نظر و رای مردم همواره اساس پیشبرد انقلاب بوده است. برای اینکه ما مردم را به شکل حداکثری در میدان داشته باشیم باید به خواسته‌های مردم توجه کنیم. اولین مطالبه امروز جامعه بحث معیشت و اقتصاد است. در وهله دوم مسکن جوانان مطالبه جامعه است. در وهله سوم اشتغال جوانان را جامعه طلب می کند. چرا امروز جوانان ما ازدواج نمی‌کنند؟ چون اشتغال ندارند. معیشت آنان تامین نمی‌شود. کارآمدی مدیران از مولفه های مهم دیگر برای جلب نظر مردم است.

مردم رئیس جمهوری کارآمد و مردمی می خواهند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: هر فردی که رئیس جمهور شد باید این ظرفیت را داشته باشد تا بتواند از مدیرانی استفاده کند که کارآمد و مردمی باشند. اگر مدیران ما مردمی باشند قطعا می‌توانند مشکلات کشور را حل کنند. رئیس  جمهوری که روی کار می آید باید مردمی بوده و محور کار خود را برنامه هفتم توسعه قرار دهد. اگر برنامه اجرایی شود خیلی از مشکلات مردم حل خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: از نگاه بنده ما باید رئیس جمهوری را سرکار بیاوریم که مسیرها را طی کرده باشد. باید فردی کارآمد، مردمی و ولایتمدار باشد. ولایتمداری یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی است که رئیس جمهور آتی باید دارا باشد.  از سوی دیگر کاندیداها نیز باید در صحبت های خود با مردم صادق باشند. رئیس جمهور کشور باید صادق الوعد باشد. قطعا صداقت بر روی نظر و مشارکت مردم در انتخابات تاثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: