کد خبر: ۹۷۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۶۱
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: به نظر من رقابت بین آقای قالیباف و آقای پزشکیان خواهد بود و نه کسی دیگر. آقایان جلیلی و زاکانی قدرت رأی‌آوری ندارند.

شرط رأی آوردن پزشکیان از نگاه یک اصلاح طلب /سعید جلیلی و زاکانی رأی آور نیستندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ اشرف بروجردی فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره ارزیابی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نامزد جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری و علاوه بر آن داشتن ظرفیت افزایش آمار مشارکت گفت: آقای پزشکیان این ظرفیت را دارند. اما مردم نسبت به مسئولان این رویکرد را ندارند که آنچه که مردم می‌خواهند، پاسخ مثبت دهند. اگر شرایط عادی حاکم بود آقای پزشکیان حتما رأی می‌آورد. اما چون مردم اعتمادشان دچار خدشه شده به نظر می‌رسد هنوز دو به شک هستند. حالا باید در روزهای تبلیغات ببینیم چطور می‌توان مردم را متقاعد کرد تا پای صندوق رای بیایند و آقای پزشکیان بتواند رأی اول را داشته باشد.

وی در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به این سوال که آقای پزشکیان باید بیشتر روی کدام حوزه تمرکز بیشتری داشته باشد تا بتواند از ظرفیت خود استفاده کنند، گفت: آقای پزشکیان همیشه روی مردم بحث داشتند. پاسخگویی به اراده و خواست مردم از جمله نکات بارز و ویژه ایشان بود. مردم هم آقای پزشکیان را به عنوان چهره‌ای که تاکنون به خواست آنان پاسخ مثبت داده شناختند. اگر خواسته خود را بر خواسته مردم غلبه ندهیم و سعی شود انتخاباتی راحت و بدون دغدغه برگزار شود در آن صورت آقای پزشکیان می‌تواند شانس زیادی رای آوردی داشته باشد.

بروجردی در پاسخ به این سوال که آیا با حضور آقای پزشکیان شاهد فضای دوقطبی در انتخابات خواهم بود، گفت: به نظر من رقابت بین آقای قالیباف و آقای پزشکیان خواهد بود و نه کسی دیگر. آقایان جلیلی و زاکانی قدرت رأی‌آوری ندارند و اگر آنها را به عنوان یک گزینه نگاه کنیم، نشان می‌دهد که اراده خود را بر اراده مردم ترجیح داده‌ایم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: