کد خبر: ۹۷۱۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۱
تعداد بازدید: ۸۱
قیمت بیت کوین در روز سه‌شنبه تا ۶۶۰۰۰ دلار سقوط کرد و امروز در برابر ۶۷۳۷۲ دلار و ۳ سنت معامله می‌شود.

خریداران رمز ارز بخوانند.قیمت بیت کوین چه شد؟به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ قیمت بیت کوین در روز گذشته شاهد یک کاهش قابل ملاحظه بود و تا ۶۶۰۰۰ دلار سقوط کرد. این روند نزولی در روز چهارشنبه هم ادامه داشته است. بزرگترین ارز مجازی دنیا ۰.۸ از ارزش خود را طی ۲۴ ساعت از دست داده و در حال حاضر ۶۷۳۷۲ دلار و ۳ سنت معامله می‌شود.

به نقل از تسنیم،این کاهش قیمت در آستانه اجلاس فدرال رزرو آمریکا و پیش از انتشار گزارش تورم این کشور صورت گرفته است.

بیت کوین در روزهای اخیر با نوسانات فراوانی مواجه بوده و حتی تا ۷۲ هزار دلار هم افزایش یافته بود. دلیل این نوسانات عدم اطمینان نسبت به سیاست‌های پولی بانک مرکزی آمریکاست.

نرخ بالای بهره تمایل سرمایه‌گذاران به سرمایه‌های مخاطره آمیزی مانند ارزهای مجازی را پایین می‌آورد. پایین نگه داشتن سطح نقدینگی هم دورنمای این ارزها را تیره و تار می‌کند.

بدین ترتیب تاجران در این هفته از بیت کوین و سایر ارزهای مجازی فاصله گرفته و به سرمایه‌هایی مثل دلار روی آورده‌اند که کمتر تحت تاثیر نرخ بهره قرار دارند.

در حالی که ۲ میلیارد دلار جریان ورودی سرمایه به بازار ارزهای مجازی در اولین هفته ژوئن ثبت شده T اما این اتفاق تاثیری بر قیمت آن نداشته است.

انتظار می‌رود فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را در اجلاس دو روزه‌ای که از امروز آغاز می‌شود ثابت نگه دارد. اما امکان دارد تورم بالا و بهبود بازار اشتغال در این کشور نرخ بهره را از این سطح هم بالاتر ببرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: