کد خبر: ۹۷۱۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸
تعداد بازدید: ۶۰
مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد وضعیت این تیم در پایان لیگ ۲۳ صحبت کرد.

کنایه تند به بیرانوند؛ از۷۰ متری گل می‌خورد، می‌گویند عقاب آسیا است!به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز در گفتگویی تلفنی با رادیو ایران، درباره شرایط فصل گذشته این تیم صحبت کرد و اظهار داشت: از ابتدای فصل قطعا چیزی را نمی‌توان پیش بینی کرد. ما در آغاز یک سرمربی خارجی داشتیم و دستیارهایش هم خارجی بودند و در واقع چون نتایج خوبی در فصل قبل گرفته بود، اختیارات فنی در اختیار خودش بود و به او سپرده بودیم. با اینکه چند باخت بد به استقلال در لیگ بیست و دوم و دیگر تیم‌ها داشتیم و از طرفی برابر سپاهان در لیگ و در پلی آف آسیا هم شکست خورده بودیم اما ادامه دادیم.

او ادامه داد: نتیجه در فوتبال ایران خیلی مهم است و وقتی نتیجه نمی‌گیریم نمی‌شود ادامه داد و با پاکو خمس خوب کار کردیم. او در پیش هواداران جایگاهی داشت و برای همین به سادگی نمی‌شد او را کنار گذاشت. حتی یک بار در فضای مجازی به او نشان دادم که یک نفر در مورد ترکیب نوشته بود: خدا بخیر بگذارند!

نصیر زاده تصریح کرد: یعنی یک نفر در خارج از سیستم باشگاه که شاید سن و سالی هم نداشته باشد، می‌دانست این ترکیب بد است اما خمس نمی‌دانست.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در توضیح وضعیت واگذاری این تیم گفت: باید اصلاح کنم. خیلی بد است که نامه می‌نویسیم اما ما نوشتیم که در اختیار شما قرار می‌دارد، به منظور واگذاری؛ ۱۵ روز فرصت دادیم هر کسی درخواست خرید دارد بیاید. کسی نزد ما نیامد و گفتیم حالا که فرصت خرید گذشته و کسی هم نیامده. در آن زمان هیات فوتبال آمد گفت که متولی فوتبال ما هستیم و باید به ما بگویند برای همین گفتیم که شما بیایید واگذار کنید. رسانه اشتباه نوشته و ما گفتیم برای واگذاری در اختیار هیات استان است.

وی افزود: فحش مفت است. فحش پولی نیست و برای فحش دادن نیاز به پول دادن نیست. فردی آمده ۵۵۰ میلیارد هزینه کرده، بعد بعد به خاندان و تشکیلاتش همه فحش می‌دهند. وقتی روی مردم و استانت تعصب داری، سرمایه‌ات را به جای دیگری منتقل نمی‌کند. یک فرد تمام سرمایه‌اش در کل استان آذربایجان مستقر کرده و برای فوتبال هم هزینه می‌کند و اگر کسی پولش را شمال می‌برد، سرمایه‌اش الان بیشتر بود. ما در یک بازی مقابل هوادار با اینکه یک گل خورده بودیم و فحش های زیادی شنیدیم و دقیقا در ادامه کامبک زدیم. فوتبال با پا بازی می‌شود اما همه چیز آن ذهن است. ذهن دریبل می‌زند و ذهن می‌گوید چه زمانی تغییر مسیر بدهید. اگر مرتب فحش بشنویم، ذهن بهم می‌ریزد.

نصیرزاده با طعنه‌ای غیرمستقیم به علیرضا بیرانوند گفت: کسی از فاصله ۷۰-۷۵ متری گل می‌خورد، بعد می‌گویند عقاب آسیا است و کسی که دستکش طلای لیگ را می‌گیرد، تشویق نمی‌کنیم.

مدیرعامل تراکتور در مورد وضعیت این تیم برای فصل بعد گفت: همانطور که وضعیت پرسپولیس و استقلال مشخص نیست، وضعیت ما مشخص نیست. نمی‌توانیم توضیحی داد. یحیی گل محمدی از گزینه های ما بوده و مذاکره کردیم اما هنوز نتوانستیم او را برای کار کردن متقاعد کنیم. ممکن است ایشان گزینه چند جای دیگر هم باشد. اگر ایشان بیاید آقای مطهری دستیار او است ولی با توجه به جایگاهی حمید مطهری در این مدت نشان داده، می‌توانم بگویم زمان این است که مطهری سرمربیگری کند و اگر تراکتور هم نشد، در جای دیگر کارش را شروع کند. ما در لیگ برتر با حضور ایشان اصلا باخت نداشتیم و نتایجش واقعا مطلوب ما بود. حاشیه هم نداشت و آقای عسگری و نصرتی هم نشان دادند دستیاران خوبی برای او هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: